560 visninger
|
Oprettet:
Glædesindlæg! {{forumTopicSubject}}
Endelig kommer det hele på plads. Jeg synes de sidste 2-3 uger har været så stressende. Rideskolen min hest stod på før gik helt i kaos (længere historie) og havde 2 dages varsel med at flytte min hest så jeg ikke skulle have en måneds opsigelse.
Heldigvis fandt vi et sted hun kunne stå midlertidigt men her på mandag skal hun så flyttes hen på den mest fantastiske private går med ridebane, ridehal og store nye udendørs bokse og jeg glæder mig bare til det hele er ordnet!
Et par stressende uger er snart slut.
Er der sket noget vildt i jeres liv?
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
- Hesten har aldrig været til stævne, og jeg har ikke været siden 2012, så er meeeeeget spændt på resultatet!
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.092
I andre to, held og lykke! Første stævner på den ene eller anden måde er altid spændende!:-D
Min pony gik op på træstub i går for første gang! Han har været præsenteret for den træ gange, og jeg havde slet ikke regnet med at han ville gøre så hurtige fremskridt, men han tilbød det helt af sig selv!:-D
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 885 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.113
Jamen jeg er i gang med at hegne fold og gøre alt klar til min hest skal flytte i løsdrift sammen med en anden så det bliver næsten som at have sit eget! Glæder mig til det færdigt!
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 412
Jamen jeg har det seneste år brugt tiden på min hest grundridning i dressur, hbor vi nu er gået FULDSTÆNDIG død i det!!
Så prøvede jeg jo at springe med ham for sjov .. Hold kæft hvor blev han lige pludselig lækker!!!
Han satte endlig energien det rigtige sted!! - eller ... Han fik endelig noget energi!!! Det er helt vildt som han har ændret sig i løbet af den sidste måned!
Så her på lørdag skal vi jo selvfølgelig til kostumespringstævne!!! Vores første springstævne og glæde mig SÅ forfærdelig meget!!!
Nå jo, gæt hvad vi skal klædes ud som?? Min stakkels lille palomino vallak skal selvfølgelig pines med at være barbie hest i lyserødt udstyr og lyserød man og hale!!!
Glædesindlæg!