Den dag 'stald DE LUXE' blev berømt!!! Den dag 'stald DE LUXE' blev berømt!!!
Hold nu kæft, der er et rend her ude. I Torsdasg ringede de fra DR-kanal 94 for at høre, om de måtte komme og snakke med mig og mine mini-grise. Selvfølgelig måtte de det! Jeg viser gerne svinet frem - og flere af dem
Nå, DR-damen var virkelig sød! På min egen alder og hun EEEEEELSKEDE bare alle dyrene. Nå, det kom ikke i radioen fredag, og jeg tænkte, at de nok havde droppet det igen. Fredag ringede de fra Landbrug syd... De ville gerne have et interview, med mig og grisene.
Nå, her til morgen (kl. 08.30) ringede de så fra TV-syd. De havde hørt et indslag på DR om mig og grisene, g det ville de da gerne følge op på.... Så her i eftermiddag, kom de ud, for at filme mig og grisene. Jeg HADER når folk tager billeder!!! Nå, men det gik fint. Kl. 16.00 begyndte min telefon at kime! Så var det fandeme gået på TV-NEWS! Så, fra at være 2 lokal-indslag, var grisene og jeg gået nationalt på hhv: DR kanal 94, DRP3, TV2-NEWS og TV SYD... DAMN! Var der nogen der sagde MEDIESVIN!
Stig gik fint på bagbenene, og Perle satte sig fint på skødet
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.406
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.734
- "Hvordan har du det så, lille gris??"
- "Øf, øf.... øf!"
Ej undskyld, Pauline, kunne ikke lade være. *GG* Sikken en herlig fortælling. Og tillykke med berømmelsen.
Kunne rigtig godt have tænkt mig at se både dig og grisene på tv... men kan vist desværre ikke tage nogle af de nævnte kanaler på nuværende tidspunkt... Har du ikke nogle billeder af grislingerne, vi må se i stedet? Hvor små er sådan nogle mini-grise?
jan 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 257
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Cool nok!
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Udsendelsen fra TVSYD og TV2NEWS: (link fjernet)
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.406
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.734
Uh... man får jo ligefrem lyst til at eje sådan en mini-gris...
Den dag 'stald DE LUXE' blev berømt!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside