Flytte stald? {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for nogen ''meninger'' og råd her :P!
Jeg står i den situation, at mig og mine forældre næsten har valgt at mig og Frida skal hen i en anden stald, vi bliver i Sammen by og stalden er kun en halv kilomet længere væk, den ligger bare mere inde i den lille by, end der vi er nu. Der er bedre forhold til hestene, der hvor jeg måske skal hen nu. men grunden til at vi måske skal flytte, er at ham manden der ejer stedet hvor jeg er nu mener at mit forbrug af, foder, hø og halm, er for stort, og at min hest ikke er nok på fold, så vil jeg sige: Min hest får KUN korn og er undervægtig, og når hun så er oppe på normal vægt igen, taber hun sig MEGET let! Når man så spørger ham manden hvor meget Hun så skal have i foder Er det ikke engang en halv spand korn!o; han har ALDRIG selv haft hest, udelukkende ponyer og han regner med at de skal have ligemeget s;. som om. Hø, jeg fik afvide af manden at vi skulle muge ud ca hver 3 dag, det er nok to gang om ugen jeg muger ud, nogen gange kun 1! og alligevel mener han jeg bruger for meget FORDI møddningen er for stor, tssssh! halm, hun får 1 af sådan nogen små halmballer om dagen, og det æder hun næsten altid det hele af! Fold: Jeg rider hende næsten hver dag, okay nogen gange når jeg ikke rider hende er hun ikke på fold, men det er sjældent! og jeg er stadig ude ved hende! han har også allerede sat prisen en gang op, vi havde fået af vide da vi opstaldede hende at ALT var med i nævnte pris. men efter 2 mdr. skulle vi ligepludselig betale fodeer ved siden af o;? WHAT?! Men okay, men så da min far betaler ham manden giver han ham den største sviner, og derefter beslutter vui at finde et andet sted, pga vi er trætte af hans brok!
-Syns i det er rimeligt/urimeligt? og hvad vil i råde mig til at gøre? Frida vil nok på en måde have bedst af at blive flyttet så hun kunne få det mad hun behøver, men er det bare mig der er hysterisk?
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
jul 2005
Følger: 131 Følgere: 130 Heste: 8 Emner: 48 Svar: 965
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
jul 2005
Følger: 131 Følgere: 130 Heste: 8 Emner: 48 Svar: 965
Flytte stald?