{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Stolt både af mig og Følle ^^ {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan rolig sige at jeg er super stolt smiley
Både af mig selv men også af Thor.

Thor er ca. 2-3 uger gammel nu og jeg kom over til Jylland sidste Onsdag (Hvor Thor står)

På den tid har vi opnået en masse smiley
Før:
Da jeg kom søgte Thor fint hen til en, dog var han nervøs og man måde ikke rørre ham på kroppen, dog kunne han godt lide og bide en i fingeren.
Han gik mest efter sin mor, og syndes da mennesker var intressante. Men var nervøs og ikke helt tryk ved os to benede.

Han havde ikke prøvet at være ude for folden endnu, og ikke prøvet at gå på asfaldt.

Han havde ikke prøvet at have grime på og heller ikke blevet trukket med endnu.
(Han var jo ung så derfor han ikke har prøvet så emget var jo pågrund af alderen)

Nu:
Han er super kællen, søger hen til en og jeg kan røre ham over alt. Sågar løfte hans ben, dog er dette ikke så meget trænet men han siger intet til det. Han lader mig gå helt hen til ham når han ligger ned og sætte mig hos ham. Samt her i går der lå han med hovedt i mit skød. Mens jeg nussede ham og han var lige ved at døsse hen.
Ja vi kan sågar lege sammen, han syndes det super sjovt at lege tag fat så jeg løber han løber efter :´)

Han har været ude for folden 3 gange og blevet flyttet over til den lille fold, som ligger over på den anden sidde af vejen. Først var han nervøs for at skulle gå på asfaldten. Nu er han helt cool, det er no problemmo ;D

Man kan sagtens give ham grime på, han bakker lige når man lige ligger den over nakken men så kan man ellers bare lukke den helt fint. Og det er heller intet problem at tage den af.
Det var første gang i dag han skulle blive trukket med, jeg tager til Fyn i morgen. Men jeg ville prøve at lære ham og blive trukket med inden jeg tog afsted. Så det blev i dag, og jeg satte mig det mål at når dagen var slut og de skulle tilbage på den store fold. Så ville jeg trække ham. Og ja da det var ved at blive mørk og de skulle over på den anden fold. Så trak jeg ham sku lige så fint. Han kan godt finde på at stoppe op, men så skal man are lige løsne tovet og gå op på hans sidde så går han igen. Da han jo stadig er ung.
Og ja han er også strigle vandt og han syndes simpelthen det så dejligt at blive striglet.

Jeg er sq stolt af ham, og ja jeg er sq også stolt af mig selv af jeg har kunne fået lært ham alt dette på så kort tid. Men jeg er også rigtig ked af det og skulle forlade ham nu, men vil selvfølelig komme på besøg :´)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt både af mig og Følle ^^
Kommentér på:
Stolt både af mig og Følle ^^

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce