{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Jeg er både stolt og glad :') {{forumTopicSubject}}

det fordi jeg fik min første pony her 31/3 2008 :'D ! Borkur nemlig..! men vi har noget så meget!
f.eks. Vi har allerede sprunget en halvmeter, og han kan gå til biddet og lave schenvininger :'D ! Og vi skal starte ude på væddeløbs banen efetr jul :')!
Men det ikke kun det...
Han er begyndt at gå efter mig, og hvis jeg løber- traver han, og hvis jeg laver galop anspring på mine egne ben- galopere han smiley Når jeg stopper- stopper han.. :'D!

Men i dag skete der noget helt special.. Her for 10 minutter siden gik jeg lige ud til ham for at komme fluenetgrimen på ham, men da jeg kom ind på folden så jeg han lå ned og tog sol.. og det er første gang jeg kan gå hen til ham uden han rejser sig op.. og der mens jeg sad på huk tog jeg grimen på ham.. og jeg kunne snakke med ham.. tilsidst satte jeg mig hel ned.. og overnussede ham.. :') Det er så dejligt at man kan føle sig tryk ved sin hest :') !!! Det turde jeg aldrig gøre ved nogle andre heste!

Og jeg har fået afvide af alle mine veninder osv.. At jeg og Borkur ligner hianden.. lige stedige.. Samme personlighed :') :') Det er så dejligt at få afvide :)<'3

Hvordan havde i det, da der skete fremskridt for jer og jeres pony/hest :')?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er både stolt og glad :')
Kommentér på:
Jeg er både stolt og glad :')

Annonce