{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Stolt af ponydyret<3 {{forumTopicSubject}}

Nu deler jeg lige min glæde med jer!:)

Idag var mig og ponyen jo til vores første stævne sammen, hvilket er noget helt nyt for os da det mest er horsemanship, tricks, hygge, akademisk Ridekunst og så springer vi lidt:) Når men Felix skulle jo læsses og efter et stykke tid stod han op i traileren og gumlede, vi nåede så frem til stævnet og det hele var nyt, spænende og en lille smule "farligt". Da det så var tid til vi skulle opvarme gik vi først et par runder på opvarmningsbanen med en meget vågen pony, der lige skulle vise nogen små moves. Da han var faldet lidt til ro sad jeg op og vi skridtede nogen runder(vi holdt den rent faktisk i skridt! Dygtig pony<3), så red vi ned i den anden ende af banen og travede på en volte(og igen vi holdte den i trav! Søøøøød pony<3) det gik super, selvom jeg lige skulle vende mig til at jeg havde bid på da han er 2'er og at jeg skulle holde pænt godt fat i tøjlen(jeg har ikke haft sådan fat siden jeg gik på rideskole, hvor der blev redet moderne dressur) så han ikke lige skulle vise hvor hurtigt det kunne gå:P han var sådan set lige glad med at jeg havde mere kontakt gennem bidet, for så skulle der både vises versader, og super flot holdning og stilling(blærerøvs ponydyr<3)

Så skulle vi ind og starte hvores første klasse og det gik super, trods et farligt reklameskilts spring(men vi kom da over!:D), drømme pony:*

Næste klasse gik også super(med fart på, så kender vi Felix bedst<3), han gad allerførst ikke ud af banen igenxD så jeg tror ponydyret har nydt at kunne give den gas, gøre det han er bedst til, og så elsker han jo publikum:P

Vi kom også lige hjem med en super flot roset:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt af ponydyret<3
Kommentér på:
Stolt af ponydyret<3

Annonce