{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

ponydyret :D {{forumTopicSubject}}

Ville bare lige dele min glæde med jer andre.

Jeg er begyndt at ride min venindes fjordhest Modjo, på 7 år, og det skal lige siges at han blev tilredet som 4 års, og blev vallak som 5 års og har stået stille i 2 år indtil for 5 mdr. siden hvor min veninde købte ham. Han har med tidligere ejer, bukket meget, samme gjort med min veninde på ryggen.

Hun spurgte en dag om jeg ville hoppe op og prøve og ride ham, det gik egentlig meget godt. Fik en del buk, men det tog vi med, han var meget forvirret over mine signaler, og jeg fik kun 3 - 5 galop trin på ham. Han kunne ikke finde ud af galop anspring, og det var svært at galopper.

Så 2 og 3 gang bukkede han også med mig, og 3 gang jeg var oppe på ham, havde de stået inde i 3 dage, så han var meget frisk, så fik lige nogle flere buk med på vejen, dog denne her gang blev jeg lidt mere bestemt over for ham. 2 og 3 gang gik det bedre med galop anspring og han kunne nu begynde og galopper banen rundt og nogle 20 m volter.

I går var jeg så oppe på ham igen for 4 gang, og der var ingen bukkeri i traven, pave stolt af ham, så lagde jeg an til galop anspring og han lavede dem til UG, og heller ingen buk i anspringet eller i galop, og han kunne holde galop i en 20 volte, og ned af den ene lang side. Er så vildt stolt af ham og han er pisse lærernem, og utrolig selv gående, skal overhovedet ikke have fat i tøjlerne på ham.

Lige et lille glædes udbrud, i kan tage det eller lade være, synes bare lige jeg ville dele dette med jer andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ponydyret :D
Kommentér på:
ponydyret :D

Annonce