Jeg troede at det skulle være os s; {{forumTopicSubject}}
Jeg troede at det her var EKSTRA stort! .. men det var slet ingenting ..
på blå mandag(på train - et diskotek) mødte jeg en rigtig sød dreng! Vi kalder ham lige Ole(for at han er anonym). Mig og Ole kom til at danse, og vi snakkede en masse sammen, og vi kom også til at snave fire gange eller sådan noget. og han var bare "perfekt." jeg troede virkeligt at det skulle være ham og jeg. han ville hele tiden holde i hånd, og han var bare oversød i; jeg var og er dybt forelsket s';
da vi kom hjem( hver for sig ), skrev vi sammen, og jeg skrev med ham i nogle dage, før vi aftalte at være sammen. (': og jeg var mega glad, og glædede mig til at møde ham igen! ;'D men så skrev han til mig, at han skulle på arbejde! Så det måtte udskydes .. vi fik ikke lavet en ny aftale, før han pludseligt holdte op med at skrive og svare .. Jeg troede at hans mobil måske var gået ud, han ikke kunne finde den, eller noget i den retning. Det var ham, som plejede at skrive at han savnede mig, og skrev skat, min, osv.. derfor faldte det mig ikke ind, at han ikke ville skrive med mig... Jeg ringede til ham, men der blev lagt på. Eller JEG tænkte at der var noget i vejen med hans mobil.
Dagen efter min blå mandag, havde jeg fortalt min mor lidt om "Ole", så jeg fortalte hende, at han ikke svarede mere. Min mor insisterede på at jeg prøvede at ringe til ham fra hendes telefon. Det gjorde jeg. og han tog telefonen! :'s Da jeg sagde "Hej, det er Maja" lagde han på. Bagefter blev jeg ringet op at hans ven, som sagde at "Ole" ikke kunne lide mig, og ikke ville skrive, og at jeg bare skulle lade være med at kontakte ham! ;'s
Jeg blev selfølgelig mega ked af det, for jeg var sikker på at vi var "som skabt for hinanden" og at han virkeligt kunne lide mig.
Så skrev jeg en besked til ham hvor der stod:
"Tak for lort"
"Ole" svarede: 'det var jo bare en fest'
Mig: 'hvad så med alt det vi skrev om bagefter?'
"Ole": 'min ven'
Mig: 'var det din ven jeg skrev med efter festen?'
"Ole": 'ja.'
Mig: 'flot.'
Så alt det jeg havde skrevet med "Ole" om, var faktisk "Ole's" ven! 8-O
Og så skrev han, at han ikke kunne huske noget som helst fra festen. Jeg spurgte ham om han var fuld. og han svarede 'ja'. men han virkede OVERHOVEDET IKKE fuld! s: og han kunne heller ikke huske at vi havde snavet eller noget om alt det vi havde snakket om. S'; Men så skrev han undskyld og alt muligt. og til sidst skrev han: 'du skal bare lade være med at skrive til mig mere'. omg, jeg følte mig nedern! s';
Min "lykkelige" blå mandag! S': og jeg, som har svævet på en lyserød sky, de sidste to uger. tak for lort. s':
nogle der har oplevet noget lignende?
mar 2007
Følger: 82 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 258
helt seriøst'! han er da bare for 'lav' !
hvis man ingen gang tør stå til ansvar for det man har gang i!!
kan godt forså at du har været meget nede ove det!
jun 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 271 Svar: 822
mar 2007
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 187
mar 2007
- det lyder i mine øre som om at: de er bange for at få bagslag''?
altså blive afvist osv. ?
eller de måske er blevet flove over du har skrevet at.. jeg kender dig jo ikke så godt.? og bagefter kunne de måske godt selv se det xD
eaj jeg ved det sgu ikke rigtig? men sådan lyder det lidt i mine øre haha xD
mar 2007
det er bare for lavt at de ikke selv tør stå ti lansvar for det de skriver.?
xD
jun 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 271 Svar: 822
Jeg troede at det skulle være os s;
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside