Troede sQu da jeg skulle dø! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen ..
Jeg havde den væreste dag i dag.
Jeg var nede og ride med min veninde Mette og hende veninde Camilla, Da vi var ved at være færdig, kommer der nogle kører i en Sølv bil, og Råber til os "HESTELUDER" , og Camilla råber så tilbage at de skal lukke.
Lidt senere kommer de kørende forbi igen, og råber noget igen . men vi hører ikke rigtig hvad de sagde.
Vi kom op i stalden, og Mette og Camilla skulle over til Camillas heste. så jeg var alene tilbage i stalden .. Når ja der Ruth en gammel dame var nede og ride..
Men 20 minutter efter de var gået, kom Bilen tilbage, og Ud, kom en mand med hans Rotwiler, Da jeg så bilen på gårdspladsen , Tog jeg et Trakketov og viklede rundt og låsen indefra, for at han ikke kom ind. Han slog og sparkede til døren , og jeg lå nede på Gulvet for at han ikke kunne komme ind,, og han begyndte at Råbe " SÅ åben dog den ****ing dør",, Jeg var Pisse BANGE , og jeg skreg,, men jeg kunne ikke gøre noget..
Der kom en mand eller kvinde det ved jeg ikke .. Men personen råbe " HVad fanen har du Gang i ???" Og manden og hunden løb tilbage i bilen hvor der sad 4 andre mænd..
Jeg gik i panik efter de var kørt. Men prøvede at finde personen der hjalp mig, men kunne ikke finde personen .. Ville ellers takke personen SÅÅÅÅÅ meget..!!! .
Det eneste jeg tænke da han stod der,, JEG SKAL DØ!! JEG SKAL DØ!!.
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 6 Emner: 82 Svar: 390
aug 2006
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 7 Emner: 31 Svar: 116
Håber du kommer over det og det ikke kommer til at side for dybt i dig frem over.
maj 2008
Følger: 75 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 131 Svar: 1.021
apr 2008
Følger: 170 Følgere: 169 Heste: 5 Emner: 33 Svar: 612
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 165
feb 2008
Følger: 70 Følgere: 62 Heste: 8 Emner: 174 Svar: 771
Godt der ikke skete mere!
Hvor er de nogle idioter! :@
Troede sQu da jeg skulle dø!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside