{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Navneskift... {{forumTopicSubject}}

Har valgt at ændre min unghoppe's navn Fra Dutchess Mille til Aprils'Fool- kom nemlig i tanke om at den var født 1. april 2003...

Og da min far kom hjem den dag, løb jeg ud til ham fra stalden, og sagde at der var okmmet føl... men den sad fast i krydset... så han haved faret ind og set at Molly (min hest's mor), bare tøffede rundt uden tegn på at den overhovedet var ifolet... APRILSNAR... Om aftenen kl. 8, kom han så ind og sagde at nu var den squ kommet... men jeg troede ikke på ham, så jeg ville ikke ud og kigge... han sagde så at jeg fik 1000,- hvis han løj, så jeg fulgte med ud, rigtig glad for jeg skulle have 1000,- kr... men nænej.... der var squ føl... og sikke et føl, rigtigt velskabt... og nu hun min... købte hende i februar hvor hun indtil da havde heddet Mille, så det bliver hun stadig kaldt, men da det er lidt irriterende med to heste der hedder Mille, har jeg nu valgt at kelde hende APRILS'FOOL, da jeg alligevel går og kalder hende for "tosse", "fjols" og "klods" og "April"

Hvad siger i er det et godt navn til en 1. aprils hest???

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Navneskift...

Annonce