{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

lidt for sjovt:) {{forumTopicSubject}}

Advarlsel!!!
hvis i ikker er til lidt plate ting så læs ikke denne tekst
den er virkelig plat jeg skrev den vist sidste år og ved godt den er fyldt med stave fejl har ikke lige fået rettet den:)
den er ikke helt færdig men skriv endlig hvis i har forslag til historien vidre frem;)

Det store Party

Det var en perfekt fest, maden var god, gæsterne var festlige og han selv så super godt ud i sig nye nattøj Arriii han havde fået øje på sig selv i spejlet det var rødt med striber og foran på bryste var en lille løve syet på, nej de andre måtte ikke se ham sådan klædt i et nattøj som en lille 11 årgie Griffendore elev kunne havde haft. Det var forfærdigligt det var skærkeligt det var en drøm....?

Lord Voldemort lå i sin stol som stod foran ildstedet. det var fredag morgen, han skulle noget i dag, men hvad?
Han havde glemt det. Han kigget ned af sig selv arrii han var iført..... puha det særvandlige grøn stribede nattøj med den lille slange ved bryste, han syntes næsten den smilte til ham.

"Ormehale!" hvor var den forbirste rotte når man havde brug for den? "Herre du må altså ikke falde i søvnen her ved pejsen du skal gå i seng, hvor mange gange skal jeg sige det til dig?" spurte Ormehale "ja ja du er ikke min mor" hakket Voldemort "nej men næsten, hvad ville du? jeg håber det er vigtigt for jeg er lige midt i opvasken" sagde Ormehale surt "vil du ikke lave noget haver grød til mig til mig og en kop kaffe? jeg tro jeg vil slappe af her foran kaminen i dag" sagde Voldemort
"nej det kan du ved den søde gud tro jeg ikke vil. og du skal ikke ligge her og dovnende den hele dagen Voldy, der skal vaskes gulv og købes ind og laves mad og det får du selv lov til at gøre når nu du skal havde så mange med til dit nat party" sagde ormehale strengt. Partyet når ja det var det han skulle i dag, han gad ikke han ville bare ligge her foran ilden hele dagen, men så ville ormehale bare skubbe ham op hele tiden. "vil du ikke nok? Lille ven?” bad Voldemort "nej det vil jeg ikke! lille Voldy" "ååå jeg tyr til min dyne, jeg er så træt" gabte Voldemort. " så se at komme op dreng jeg har lagt penge til dig nede i køknet så kan du tage i Netto, jeg har også lagt en indkøbs seddel til dig, og glem nu ikke noget" sagde Ormehale "hvad skal vi have?" spurte Voldemort "Tarteletter med kylling og aspars, din livret Voldy" sagde Ormehale "uume mums jeg elsker tarteletter tak Ormehale du er den bedste" "se nu at få noget tøj på Voldy" sagde Ormehale.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt for sjovt:)
Kommentér på:
lidt for sjovt:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce