622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

lidt sjovt lidt sjovt

verdenshistorien - kort fortalt >>manden opdagede kvinden og opfandt sex>kvinden opdagede sex og opfandt hovedpinen>>manden opdagede ordet og opfandt samtalen>kvinden opdagede samtalen og opfandt sladeren>>manden opdagede farverne og opfandt maling>kvinden opdagede malingen og opfandt make up>>manden opdagede våben og opfandt jagten>kvinden opdagede jagten og opfandt minkpelsen>>manden opdagede landbrug og opfandt mad>kvinden opdagede mad og opfandt slankekuren>>manden opdagede handel og opfandt pengene>kvinden opdagede pengene og så gik det hele galt...

En sjov viden.
Vidste du at..>>Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok >energi til at varme en kop kaffe?>(Er næppe det værd)>>>>Hvis du prutter uafbrudt i 6 år og 9 måneder vil der være produceret nok >gas til en atombombe?>(Så ligner det noget!)>>>>Hjertet producerer så stort et pres når det pumper blod ud i kroppen at det >kan sprøjte 914,40 cm?>(Oh My God.!)>>>>En gris' orgasme varer i 30 minutter?>(I mit næste liv vil jeg være en gris)>>>>>En kakerlak kan leve i 9 dage uden dens hoved før den dør?>(Uhyggeligt!)>>(Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen)>>>>Hvis du banker dit hoved ind i væggen bruger du 150 kalorier i timen?>(Prøv ikke det derhjemme. Men måske på arbejdet)>>>>Hannen hos vandrende pinde kan ikke parre sig når dens hoved er fastgjort >til kroppen. Hunnen tager initiativet til sex ved at rive hannens hoved af?>("Skat, Jeg er hjemme. Hvad f...?!")>>>>En loppe kan hoppe 350 gange så langt som dens kropslængde? Det svarer til >at et menneske hopper længden på en fodboldbane.>(30 minutter... heldige gris. Kan du forestille dig det??)>>>>Havkatten har over 27,000 smagsløg?>(Hvad kan være så velsmagende på bunden af havet?)>>>>Nogle løver parrer sig over 50 gange om dagen?>(Jeg vil stadig være en gris i mit næste liv - kvalitet frem for kvantitet)>>>>Sommerfugle smager med deres fødder?>(Noget jeg altid har ønsket at vide!)>>>>Den stærkeste muskel i kroppen er tungen?>>(Hmmmmmm........)>>>>Højrehåndede mennesker lever, i gennemsnit, 9 år længere end >venstrehåndede?>(Godt så!)>>>>Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?>(OK, det er jo nok meget godt........)>>>>En kats urin lyser under sort lys?>(Gad vide hvem der har betalt for at finde ud af det?)>>>>En struds' øje er større end dens hjerne?>(Jeg kender mennesker med samme problem)>>>>Søstjerner har ingen hjerner?>(Sådan nogle mennesker kender jeg også)>>>>Isbjørne er venstrehåndede?>(Hvis de skifter, vil de leve meget længere)>>>>Mennesker og delfiner er de eneste arter der har sex for lystens skyld?>(Hvad med grisen??)>>>>>Nu hvor du har smilet mindst én gang, er det din tur til at sprede >dumhederne og sende dem til nogen du synes trænger til et smil (måske endda >et grin....)>

Kender du forskel?
>....på damer og rigtige kvinder ?
>
>Damer: Hvis du ved et uheld har kommet for meget salt i den mad, du er ved
>at lave, så læg en rå kartoffel i gryden. Den vil opsuge det overflødige
>salt.
>Rigtige Kvinder: Hvis du ved et uheld har oversaltet maden, er det sgu
>bare ærgerligt.
>
>Damer: En nem kur mod hovedpine er at skære en limefrugt over og gnide
>den mod panden. Det klarer hovedpinen.
>Rigtige Kvinder: Tag en limefrugt, bland den med tequila og chili og drik
>det. Du har ganske vist stadig hovedpine, men nu er du ligeglad.
>
>Damer: Ved at lægge en lille skumfidus i bunden af en vaffelis kan man
>undgå, at isen drypper.
>Rigtige Kvinder: Sug for pokker isen ud af bunden af vaflen. Du ligger
>alligevel garanteret på sofaen med benene oppe og spiser den.
>
>Damer: For at undgå at kartofler spirer, kan man lægge et æble ned i posen
>til dem.
>
>Rigtige Kvinder: Køb kartoffelmospulver og opbevar det i et køkkenskab i
>op til et år.
>
>Damer: Kager får en pæn, blank overflade, hvis de bliver penslet med
>æggehvide inden bagningen.
>Rigtige Kvinder: Der står ikke noget på Amos færdigblandinger om at kagen
>skal pensles. Lad være med det.
>
>Damer: Hvis du har svært ved at åbne et glas marmelade el.lign. kan du
>prøve med gummihandsker på. De giver et bedre greb .
>Rigtige Kvinder: Bed din lækre, rige single-nabo om at åbne det!
>
>Damer: Lad være med at hælde overskydende rødvin ud. Det kan fryses i
> isterningbakker og bruges senere i saucer.
>Rigtige Kvinder: Hvad er overskydende rødvin?

GRILLSÆSON!>Efter en lang og kold vinter, er sommeren endelig over os, og så skal vi>grille.>Det er derfor nødvendig lige at opfriske etiketten omkring denne sublime>udendørs madlavningsform, da det er den eneste form for madlavning rigtige>mænd foretager sig - formentlig fordi der er et element af fare involveret.>>>Rutine:>1 Kvinden køber maden>2. Kvinden laver salat, forbereder grøntsager og laver dessert.>3. Kvinden forbereder kødet, marinerer m.v., placerer det på en>bakke sammen med krydderi, saucer, grill-bestik m.v og bringer det til>manden, der står ude ved grillen med en øl i hånden.>>VIGTIGT:>4. Manden placerer kødet på grillen.>>Mere rutine:>5. > Kvinden går ind for at forberede og gennemføre borddækning>6. Kvinden kommer ud for at fortælle manden, at kødet er ved at>brænde på. Han siger tak, og beder hende hente endnu en øl mens han klarer>situationen.>>VIGTIGT igen:>7. Manden tager kødet af grillen og rækker det til kvinden.>>Rutine, rutine, rutine;>8. Kvinden forbereder tallerkner, salat, brød, tilbehør, servietter>og saucer og sætter det på bordet.>9. Efter måltidet ryder kvinden bordet og vasker op.>10. Alle roser manden for det dejlige måltid.>11. Manden spørger kvinden om hun har nyt sin "fridag", og>konkluderer på reaktionen, at det er umuligt at gøre kvinder tilfredse!>>Hvad er problemet????????>

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt sjovt
Kommentér på:
lidt sjovt

Annonce