{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Lidt ... sjovt? :D . {{forumTopicSubject}}

Heeej Mennesker! smiley .

Jeg oplevede noget igår i byen som jeg synes var ret sjovt og tænkte at det ville jeg dele med jer smiley .

Jeg blev for godt og vel 2½ år siden ringet op af en af mine rigtig gode venner mens han var sammen med en af hans fodboldkammerater - Jacob mente så at hans ven skulle snakke med mig, så jeg snakkede med ham, han hedder Dorian :b . Dorian spurgte mig om jeg var lækker et par gange hvor til jeg svarede det aner jeg ikke (Det føltes underligt at sige ja og forkert at sige nej), så spurgte han om jeg var fræk og da jeg sagde nej lagde han på - hyggelig person ikå? smiley .

Men så igår sad tre af mine venner og jeg på et diskotek og ventede på der skulle komme lidt gang i den da jeg så ser ham her Dorian komme ind af døren (han ser lidt meget godt ud xD). Han kigger lidt rundt og kommer så hen til os, hilser og siger vi ser søde ud. Han slår sig så ned ved siden af mig og siger jeg ser da sød ud, om hvad mit navn er - jeg siger så Alessandra og han er nøøøj et smukt navn xD .
Vi snakker så lidt om nogle af vores fælles venner (dem har vi en del af xD), og han rykker bare tæt på mig og skal lige røre ved mig, og på et tidspunkt snakker vi om en der hedder P som er kendt for hans store pik Oo . Men han siger så "P, Kæmpe pik!" jeg har set den igennem bukser og hørt historier og giver ham ret xD . Han spørger så om vi har knaldet hvilket jeg ærligt kan svare NEJ til ! xD . Han begynder så at spørge mig om alt muligt om jeg foretrækker dem store, hvor til han så siger et eller andet og jeg fortæller ham at jeg har en kæreste, så fjerner han sin arm, kysser mig på kinden og går xD .

Og jeg synes bare det var MEGA underholdende! xD . Især fordi han ikke kan huske den telefonsamtale - men det nok også kun underlige mennesker som mig der kan det smiley .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt ... sjovt? :D .
Kommentér på:
Lidt ... sjovt? :D .

Annonce