{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt sjovt xD !
  • #1   5. sep 2006 Heh ;D

Noget jeeg iik siger til mine forældre er:
    At jeeg kommer sammen med en fraa miin klasse !
    Mine forældre snakker enda tit med hans .
    Så det får de iik afvide..!

Sjov ting:
    En dag hvor Balou bukkede i skoven, så hang jeg på siden af ham.
    Men så sprang han lii over et træ på over 1 m.
    Men jeg røg underligt nok iik af.
    Jeg hang bar der og var ved at dø af grin, også stoppede han med hovedet ind i en busk..!

• #2   5. sep 2006 Min pinlige historie :
    Da jeg for første gang i 2 år sku ride uden sadel på Lucas xD
    så ville jeg galopere ned af en skov sti og det gjorde jeg så.
    så var der en ved der gik lidt skråt men jeg ville ride ligeud men ucas drejede og så han jeg ellers bare på siden imens han galoperede smiley
    men min veninde ventede ude på vejen og der kom jeg på siden af ham i fuld galpo ;D
    hah ! så stopped han da han nået hen
    til dem og så slap jeg bare så jeg kunne komme ned ;D
    glemmer der aldrig.

Hemmelighed :
    Det fortæller jeg ik !

sige rik til mine forældre :
    At Lucas har stejlet mig af engang smiley

sjov ting i har oplevet
    det var nok her i sommerenhvor jeg var på ridelejr og alle de gode fortællinger !
    hehe ..
    Så var der en hjælper der hed sascha og mine venner sad bare og kigge på mig (jeg havde shorts på og har lange tynde HVIDE ben ;D)
    Så var der stile og så sagde Sascha ! : LAD VÆRE MED AT STÅ DER FLUEBEN ! ;D hah !
    Vi grinte a lot til !
    det var bare så sjovt ;D
    og da vi skulle sadle op en time efter ca så kom jeg ud i stalden og anna sagde : HEJ MELANIE !
    Hva? jeg spurgte hvorfor hu kaldt e mig det .
    Så sagde hun at det hed alle fluer da ;D
    og siden blir jeg kaldt melanie.

• #3   5. sep 2006 Sjov ting i har oplevet:
    engang da jeg skulle ud og ride på min gamle hest (uden sadel) stod jeg oppe på en høj træ ting ca lige så høj som ham (164) han stod så lidt væk fra den der træ ting så jeg blev nød til at hoppe lidt (ikke meget) og det gør jeg så og da jeg så kommer op på ham glider jeg rundt og falder af på den anden side jeg havde min veninde med og hun var ved at dø af grin hehe xP

• #4   5. sep 2006 Min pinlige historie :
    Jeg var til det her kæmpe western show i sverige og her ser jeg bare en over lækker fyr som rider en tinker, jeg bare helt forgabt i ham, men så ville jeg tage mig sammen og snakke med ham, men da jeg kom hend til ham kunne jeg kun sige hej, ja der stod han og kiggede og sagde hej, og jeg blev helt rød i hovedet, så løb jeg bare haha, det var sgu for pinligt...

Hemmelighed : Hmm, at jeg er vild med en fyr....hehe

sige rik til mine forældre : At jeg skrev en gang med en på 18år som var in love i mig, hehe

sjov ting i har oplevet:
    Det var første gang jeg red på Giga, og min veninde red sammen med mig også lige pludselig gik Giga amok hun bukkede detvar det rene rodeo, heh min veninde blev helt bange men jeg grinte bare heh, faldt ik af, ret stolt over det....

• #5   5. sep 2006 <b>.. Mest pinlige historie</b>
    <i>Jeg snublede over for en HERRE lækker dreng som jeg har noget kørende med .. xD DOOH</i>

<b>.. Hemmelighed ? xD </b>
    <i>Hmm.. Tror ikk der er så mange der skal ha af vide at jeg SLET ikke er romantisk .. xD Bare en lille en ;D</i>

<b>.. En ting i ikke siger til forældrene </b>
    <i>At jeg ikk er jomfru mere .</i>

<b>.. sjov ting i har oplevet </b>
    Mig og min bedste veninde, var ude at cykle da vi pludselig fik den ide at binde vores cykler sammen.. Jeg cykler forrest og ser så en sno/hugorm.. Jeg bremser HÅRDT op, uden at sige noget til min veninde.. Så hun kører direkte ind i mig.. Da vi kommer på benene igen råber og skriger min veninde om hvor snoen/hugormen var henne.. Vi løber forvirrede rundt og finder den så til sidst .. Min mor og lille søster kommer i det samme gående og spørger hvad vi laver, vi svarer og så spørger jeg om ikk her lugter RIMLIG meget af lort.. Min mor siger at jeg nok skal prøve at kigge ned på min sko. <b>ADDD JEG HAVDE FANDME TRÅDT I DEN STØRSTE HUNDELORT EVER</i></b>

Kommentér på:
Lidt sjovt xD !

Annonce