{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Nøøøøj her er dødt! {{forumTopicSubject}}

Det er som om konkurrencerytterne er gået i hi sammen med stævnerne.

Hvad med at få lidt liv i folk?

Så skulle vi lige ta en status på, hvordan det går folk rundt omkring - med træning og hestene. (:

Herhjemme går det strygende. Sneggla stod med en skade i nakke og lænd de sidste par måneder, men er nu erklæret helt rask af kiropraktoren. Så nu er vi igang med træningen igen og jeg har fået bestilt sadelprøvning v. Avderød Ridesport, så vi kan få os en ny sadel.
Sneglen er blevet så fin igen efter kiroprktoren har ordnet hende - så nu er alle hendes 5 gangarter adskilt igen. Tølten er dog kun i arbejdstempo, det passer dog ikke Sneglen, det synes hun ligegodt går for langsomt.

Men alt i alt er jeg sikker på, vi nok skal blive klar til 5.1 i foråret. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøøøøj her er dødt!
  • #1   10. nov 2008 Jeg har lige startet Abel op igen, efter hans pause i 5 uger. Det trængte han til! Så nu har jeg redet ham i 4 dage, og hans tölt er allerede blevet ren igen (; Han er sådan lidt stiv i siderne, så det skal vi da også lige have på plads. Men hvem er ikke det efter en lang pause? Ellers går det godt her, og jeg glæder mig som et lille barn til næste stævnesason smiley

• #2   10. nov 2008 Jeg glæder mig osse til sæsonen starter - der er bare aaaalt for lang tid til, den er jo nærmest først lige sluttet. :S

• #3   10. nov 2008 Ja det er jo det.
    Og så går man hele tiden og tænker på den kolde vinter der kommer os i møde :s
    Men jeg skal heldigvis med til Toppurs Vinterstævne. smiley

• #4   10. nov 2008 Jeg skal osse til vinterstævnet - skal starte 5.1 for første gang der.

• #5   11. nov 2008 Björk har fået alt for meget energi og gider ikke gå arbejdstempo tölt længere, selvom det er ligesom er det der passer bedst i et ridehus.. Så vi skal da helt sikkert nok blive klar til middelsvær næste år..

• #6   11. nov 2008 Lige for tiden, har Frekjur en lille pause smiley Det trænger han til, men han blir redet end gang i mellem smiley ..

Men det går super med træningen af Vök, hun er begyndt at gå rigtig rigtig rigtig godt .. Selvom hun har haft over 1 års pause, da hun har gået med føl smiley Hun blir meget nemt ret hidsig, men er stadigvæk styrbar :b .. Dog var hun ved at styrte af sted med mig i går i galop på banen :b .. Men sådan er det når hun ikke har været redet i lang tid, så jeg satser på at have hende klar til Toppurs Vinterstævne smiley

Og Frekjur skal måske oss med til Toppurs Vinterstævne igen smiley ..

• #7   11. nov 2008 'landi har holdt pause nu i 3 uger smiley så regner med at starte ham om igen her i denne uge smiley bare med nogle skridt øvelser osv. longering. det skal han så ha' november ud. og lidt i december?. og så skal han ha' fri i hele december. så starter jeg ham tidligt op igen i januar med longering og skriiiiiiiiiiidt smiley og så i februar så rider vi sådan set løsgørenhed øvelse og overgange + arb. tølt. hele tiden. smiley så i marts skal han i svømning i 2 uger og ¨så er han er klar i april smiley smiley hehe.. men den lille hest skat jo selvfølgelig også havde en del små ferie/ massere af fridage ind i mellem. smiley smiley

• #8   11. nov 2008 tja, det står lidt stille her med de 2 brødre. regner med at sætte hrannar til salg nu her, evt i kommision. hraunar beholder jeg, og rider selv nåår jeg er klar til det igen smiley men det bliver nok ik til så mange stævner for os næste år smiley

• #11   11. nov 2008 Her går det super godt smiley

Baldur har stået i omkring 2 uger nu, mest pga. tabt sko. Nu har jeg så redet ham to gange, og han går top godt! Jeg er lidt bange for at de sadler jeg har redet ham med ikke passer, så jeg går rastløst rundt og venter på at vi har penge til at vi kan få Hyldahl op med en Draupnir.

Hans form er blevet enormt pæn i tølt, men der mangler en del i trav og galop. Den hurtigetølt er også virkelig forbedret, han ruller lidt, men vi træner på det. Vi skal også lade ham prøve en masse ting, da jeg tydeligt kan mærke hvor usikker han bliver. Red ham ud alene i går i blæse vejr, og han var enormt usikker og nervøs. Så det skal vi lege lidt med. smiley

Vi har også trænet en del tølt uden tøjle kontakt. Der er han blevet rigtigt fin også, han giver den bare gas i fedt tempo, og er rimeligt sikker.

Regner bestemt med 4.1 og T.2 næste år.

Kommentér på:
Nøøøøj her er dødt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce