Nøøøøj her er dødt! {{forumTopicSubject}}
Det er som om konkurrencerytterne er gået i hi sammen med stævnerne.
Hvad med at få lidt liv i folk?
Så skulle vi lige ta en status på, hvordan det går folk rundt omkring - med træning og hestene. (:
Herhjemme går det strygende. Sneggla stod med en skade i nakke og lænd de sidste par måneder, men er nu erklæret helt rask af kiropraktoren. Så nu er vi igang med træningen igen og jeg har fået bestilt sadelprøvning v. Avderød Ridesport, så vi kan få os en ny sadel.
Sneglen er blevet så fin igen efter kiroprktoren har ordnet hende - så nu er alle hendes 5 gangarter adskilt igen. Tølten er dog kun i arbejdstempo, det passer dog ikke Sneglen, det synes hun ligegodt går for langsomt.
Men alt i alt er jeg sikker på, vi nok skal blive klar til 5.1 i foråret. (:
mar 2007
Følger: 97 Følgere: 99 Heste: 4 Emner: 88 Svar: 1.056
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 423
mar 2007
Følger: 97 Følgere: 99 Heste: 4 Emner: 88 Svar: 1.056
Og så går man hele tiden og tænker på den kolde vinter der kommer os i møde :s
Men jeg skal heldigvis med til Toppurs Vinterstævne.
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 423
maj 2004
Følger: 64 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 329
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 168
Men det går super med træningen af Vök, hun er begyndt at gå rigtig rigtig rigtig godt .. Selvom hun har haft over 1 års pause, da hun har gået med føl
Og Frekjur skal måske oss med til Toppurs Vinterstævne igen
aug 2005
Følger: 120 Følgere: 119 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 244
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 106 Svar: 693
apr 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 245
Baldur har stået i omkring 2 uger nu, mest pga. tabt sko. Nu har jeg så redet ham to gange, og han går top godt! Jeg er lidt bange for at de sadler jeg har redet ham med ikke passer, så jeg går rastløst rundt og venter på at vi har penge til at vi kan få Hyldahl op med en Draupnir.
Hans form er blevet enormt pæn i tølt, men der mangler en del i trav og galop. Den hurtigetølt er også virkelig forbedret, han ruller lidt, men vi træner på det. Vi skal også lade ham prøve en masse ting, da jeg tydeligt kan mærke hvor usikker han bliver. Red ham ud alene i går i blæse vejr, og han var enormt usikker og nervøs. Så det skal vi lege lidt med.
Vi har også trænet en del tølt uden tøjle kontakt. Der er han blevet rigtigt fin også, han giver den bare gas i fedt tempo, og er rimeligt sikker.
Regner bestemt med 4.1 og T.2 næste år.
Nøøøøj her er dødt!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside