Er super stolt af min dejlige hest! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
ja vil bare lige dele min glæde over min super dygtige hest
havde besluttet mig for at ville tilkøre hende her i maj, og spurgte så min staldejer om hun ville hjælpe, da hun har alt udstyret til det + prøvet det før Vi fandt hele seletøjet frem og putter det på Sugar, som bare er helt fuldstændig cool overfor de nye ting, det eneste der var lidt ubehageligt var haleremmen, men hun accepterede den bare uden videre
vi satte køreliner på og gik ud på ridebanen, og dyret går bare som om at det har hun da gjort mange gange før Det er altså første gang i 13 år, at der bliver brugt køreliner på hende! Nå men jeg kan selv gå rundt med hende, og får styr på skulderen, da den gerne vil smutte lidt, og begynder så at træne drej og stop osv...
vi slutter dagen af med at kunne bakke, dreje på stedet, dreje i skridt, trave ligeud og skråt igennem og gå i parade fra trav af Nøøøøj hvor er jeg stolt af hende, hun tog det bare SÅ pænt. og var helt ligeglad med at jeg gik bag hende Elsker dig sugar, du giver så mange gode oplevelser
sorry, skulle bare lige ud med det - elsker når dyrene bare reagerer og forstår en selv på helt nye ting og udfordringer
-hvordan har jeres dag ved hesten været?
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
og dejligt at høre
Er super stolt af min dejlige hest!