{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Aha oplevelser gang på gang! -Jeg er så glad! :-D {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg glad!
I går red jeg dressur på min dejlige pony. Vi har ikke trænet dressur hele sommerferien, fordi hverken pony eller rytter kunne få det til at fungere. Han havde gået med tandspidser et stykke tid, hvilket vi så fik ordnet for ca. 4 uger siden smiley
Vi red så første gang dressur for en uge siden, og han var så meget mere samarbejdsvillig end han nogensinde havde været smiley
Han gik ret stabilt hele vejen igennem, og vi samarbejdede meget bedre end vi har gjort tidligere smiley Jubiii smiley

Nå, men så i går red vi også dressur, og ca. 10 min. inde i træningen, kom ryggen op og nøøøøj hvor var han skøn at sidde på! smiley
Han gik med ryggen oppe resten af træningen, hvilket gjorde han kom et par cm. bag lod- det var jo sååå hårdt! Hvor synes jeg det var hårdt at sidde på en pony med så meget ryg, og gang han lige pludselig fik smiley
Hvor var jeg altså bare glad bagefter, jeg var slet ikke til at få ned igen!:D

Ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men blev nødt til at dele med nogle der forstår hvordan det er! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aha oplevelser gang på gang! -Jeg er så glad! :-D
  • #1   5. sep 2012 Det er da fedt at høre!. Men ikke helt så godt han går under lod.

Men ellers fedt at høre ;)!

• #2   5. sep 2012 Er en fantastisk følelse når tingene går perfekt smiley

• #3   5. sep 2012 Det drejer sig kun om et par cm. højest 3 smiley Han har ikke helt musklerne til at bære sig selv heeelt korrekt endnu, men det kommer smiley

Helt vildt fantastisk!

• #4   6. sep 2012 Det er jo altid rart når det føles godt.. ikke for at være party killer, men nej den går ikke bare bag lod fordi det er hårdt, ved godt mange siger sådan, men nej hesten går ikke bag lod og bliver så stærkere og kommer så frem.. bag lod opbygger den ikke de muskler den skal bruge til at gå korrekt samlet og let foran lod, men derimod dem den bruger bag lod, derfor øver den sig ikke til at komme frem, men i at gå bag lod..
    Og ja bag lod hæves ryggen, men den hæves statisk i stedet for at svinge afslappet som den bør, det er også lige præcis derfor den blev svær at sidde på, fordi ryggen er statisk hevet op og derfor "stiv".. en hest der samler sig og svinger gennem ryggen tager en med og er ikke svær at sidde på..
    Så sorry for at være party pooper, men jo heller ikke smart at tro at alt er perfekt hvis det ikke er.. har selv prøvet det.. heldigvis blev jeg gjort opmærksom på det men tog alligevel rigtig længe at lære min hest ikke at søge bag lod..

Kommentér på:
Aha oplevelser gang på gang! -Jeg er så glad! :-D

Annonce