28. mar 2008 Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.760
Nok snart rengående :D {{forumTopicSubject}}
Jaeh, som "overskriften" siger, er Skipper nok snart haltfri :D..
Jeg ved godt jeg ikke rigtig har skrevet herinde, men jeg har skrevet , at han haltede UTROLIG meget en overgang, forhåbentlig kun over surstråle..
Jeg har haft ham i 6 måneder, og i 3 måneder har han ca. været halt nu, måske lidt mere eller mindre.
Hver eneste dag har jeg sprøjtet ham med surstråle, og nu er det endelig gået i bedring
Vi skal også snart have dyrlæge på. - Selvom min dumme far er imod det, når hende der ejer stalden er usikker --.' .. Jeg har prøvet at forklare ham, at det netop er så, at vi skal have dyrlæge på.. - Men don't matter, min mor forstår mig godt.
Jeg skal også have smed på snart ^^ ..
Men JEG kan ikke lugte mere surstråle. Forhåbentlig ikke fordi jeg har vænnet mig til det xD..
Når man rider ligeud, halter han slet ikke mere ^^.. Dog når man rider i volte, eller laver en afrundning eller noget, halter han lidt. MEN ! Hende der ejer det derude, er usikker på, om han halter , eller det bare er balance nu ! Så det er faktisk godt ! :]..
Hun siger også, at så længe han ikke halter, må jeg gerne trave. - Førhen måtte jeg kun meget lidt.
Så det er godt ^^ .. Håber virkelig snart han er haltfri, da han har været en ret dyr hest, med alle de dyrlæge og smed regninger ;b.. ( Han var jo en smule misrøgtet da vi fik ham.. )
Såeh
Godt herfra :b
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
er den blevet tjekket for andet end sur stråle?? for jeg synes ikke det er normalt at hesten er rengående når det går lige ud, men halt i vendinger, når det bareer sur stråle
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.760
Dyrlægen har tjekket hans ben , osv. Og han kunne ikke finde noget. Vi har ikke fået røngten , da det jo ser ud til at gå over ? ..
Han har et eller andet ( Kan ikke huske hvad det hedder, ) med hovene, hvor forhovene bøjer meget indad, når de sådan "drejer".. Men smeden siger, at det nok ikke kan gå væk igen, men at det ikke burde have betydning.
sep 2006
mar 2008
sep 2006
mar 2008
Han rettede det ihvertfald så meget op, som han kunne. Men vi skal måske have sko på, vi skal have spurgt ham igen.
Nok snart rengående :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside