{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

hun var ved at sparke mig i hovedet ;s {{forumTopicSubject}}

Som sagt har beauty nu stået stille i 2 uger pga benet. Så idag fik jeg min mor til at komme med op til hyppen, så jeg lige kunne longere hende lidt, og min mor kunne se om hun var rengående, så jeg kunne begynde med genoptræningen..
<b> nu skal det siges sådan, at trods sin alder, er Beauty en som ikke kan klare at stå stille i mere end 1 dag af gangen, ellers bliver hun sygt frisk, og er svær at have med at gøre. </b>
nå men jeg tog denne totalt trippende og tændte pony op på banen i en longe.. Det går fint i skridt, men så snart jeg får hende frem i trav, tager fanden ved hende, og hun springer frem i galop, laver det største buk, hvor hun sparker ud efter mig, og er ikke særlig langt fra at ramme mig i fjæset. Min mor sagde så at hun ikke var særlig tryg ved at jeg stod derinde, nu når hun var så tæt på, men vi blev enige om at det nok var bedst hvis vi forsatte alligevel, da hun jo alligevel skulle krudtes lidt af.
jeg får hende ud igen, og hun går fint, men så bliver hun så glad og hidsig igen, at hun bare jorder rundt i de der longe, og sparker og bukker ud efter mig. min mor bliver så bange, og siger at jeg skal stoppe med det samme..
hun var flere gange tæt på at ramme mig i hovedet med sine baghove, og det var bare ikke særlig rart ;b

men det gode ved det her:
<b> BEAUTY ER RENGÅENDE IGEN :D:D

tak fordi i gad at læse med (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun var ved at sparke mig i hovedet ;s
Kommentér på:
hun var ved at sparke mig i hovedet ;s

Annonce