{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hun var så mærkelg :´( ? {{forumTopicSubject}}

I dag, da jeg var nede ved Flicka, lukkede jeg de andre heste ud af hallen, som jeg plejer, selvfølgelig. Og lod Flicka stå inde, så jeg kunne strigle osv. hun havde fri i går, så ville bare hygge lidt og ride i cordeo - passende, da jeg ikke havde energi til "ordentligt" dressur ;o( !

Men da jeg tog hendes dækken af, nappede hun efter mig ? - Hvilket <b>aldrig</b> er sket før. Jeg sagde kort "nej" og gjorde ikke mere ved det. Men da jeg lagde nye tæpper på hende, nappede hun efter mig <b>hver eneste gang</b> jeg rettede på dem, flyttede p dem for at strigle eller lagde det over hende igen. - Hver gang ! Også når jeg striglede hende over skulderbladene og lidt op af halsen, nappede hun. Jeg blev helt ked af det - sådan noget gør Flicka ikke, tænkte jeg. Har aldrig oplevet det før. Så jeg droppede a ride, og løsnede hende i stedet i hallen, og ville have hende til at følge efter mig.
- Og der var <b>ingen</b> problemer ! Hun gik bag mig med passende afstand, stoppede når jeg stoppede. Bakkede og flyttede bagpart så snart jeg gav tegn til det. "Godt", tænkte jeg "så er det ikke mig hun er sur på".
Jeg lavede så lidt ´ Ttouch´ øvelser med hende, og selvom hun var helt afslappet, spændte hun op og nappede gentagne gange, når jeg nærmede mig skuldre og det nederste af hendes hals - <b>eller</b> når jeg flyttede tæpperne (ikke når jeg flyttede dem ved bagparten). Jeg blev helt forvirret, da det ikke er den slags signaler hun plejer at give ;o( ! - Jeg prøvede så, at stå på hendes højre side og "klappe" hende på venstre skulder - hvor hun nappede ud i luften på venstre side. Derved konkluderrede jeg selv, at dt ikke var mig hun var ude efter - hun nappede også kunud i luften, men stadigvæk ?..

Jeg er helt sikker på, at hun prøvede at "fortælle" mig noget - jeg var bange for, at hun var ved at få rygsmerter igen - men der var <b>ingen</b> tegn på, at det var ryggen den ved galt med (jeg burde være lettet, men det er jeg slet ikke - er så nervøs for min pige) !

Har i nogle ideér til hvad der var ?
Hun har i noget tid været lidt sur på mig, når jeg flyttede på skridttæppet; men i dag var den helt gal smiley !

Håber VIRKELIG at der er nogle som gider svare mig, jeg sidder og er helt nervøs smiley !
Knus Frederikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun var så mærkelg :´( ?
Kommentér på:
Hun var så mærkelg :´( ?

Annonce