Manglende referat Manglende referat
Er der nogen der har modtaget referat fra den ekstra ordinære generalforsamling den 18/5-08 i Dansk Tinkerforening ??
Synes at det er mærkeligt at der skal gå så lang tid.
Har skrevet til bestyrelsen men har ikke fået svar på netop dette spørgsmål.
aug 2005
Følger: 159 Følgere: 286 Heste: 11 Emner: 19 Svar: 364
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 145
Men er det ikke efterhånden et par måneder siden den blev holdt?
Så er det da egentlig ved at være på tide...
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 23
sep 2006
Følger: 223 Følgere: 213 Heste: 27 Emner: 129 Svar: 801
Generalforsamlingen var i maj måned ????
nov 2007
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 309
nov 2007
Hvis I logger ind, kommer der referat frem fra div. bestyrelsesmøder. Mener også der ligger en fra Maj måned.
aug 2007
Vi deltog ikke i den extra ordinære, men er da kede af, at høre om balladen der var, og læse Per´s brev på hjemmesiden, synd at det skal foregå på denne måde, det er i vores øjne, de mest aktive medlemmer der "jages" væk...
Håber at referatet snart dumper i postkassen, eller bliver lagt på hjemmesiden..
sep 2006
Det var den mest pinagtige generalforsamling vi nogensinde har været til så vi er lidt spændte på hvordan referanten fik alt svineriet ned på skrift.
Jeg må indrømme at jeg tabte alt respekt for diverse avlere jeg før havde set lidt op til og tabte totalt tilliden til de mennesker som nu sidder i bestyrelsen.
Jeg synes at det var barnagtigt da folk piftede og klappede da Per trak sig ud af bestyrelsen. Så vidt jeg ved har han aldrig trådt nogen over tæerne men derimod kæmpet for åbenhed og ærlighed i foreningen.
Lidt synd at der ikke kan være plads til ordentlige og ærlige mennesker i den forening.
Vi har pga alt dette og meget mere trukket vores hingste fra DTF's hjemmeside.
Så har vi valgt at lægge vores kræfter i vores 2 showhold istedet. Et sted hvor sammenhold og ærlighed er i focus uanset om man har hingst, stor bil eller bare har verdens flotteste vallak.
Misundelse er en stor grim ting og den skal ikke få lov at ødelægge vores glæde ved at avle og bruge disse dejlige behårede heste.
aug 2007
Hvad angår de to showhold, jamen for sa... da så sjovt vi har det.....
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 7 Svar: 44
Magen til børnehave skal der ledes længe efter. Har også i brev til bestyrelsen, gjort opmærksom på, at i dagens Danmark tolereres mobning ikke. Det var netop hvad vores venner Dalia, Ronny & Per blev udsat for, det er ikke acceptabelt.
Og dem vil vores medlemmer ha' til at ansøge om datter stambog, det kan da kun gå galt, da de jo ikke arbejder for avl.
Bare lige min her og nu viden og tanker.
aug 2007
Tænk at det er voksne mennesker, der opfører sig på den måde..
Og hvor er vi kede af at høre, at i, Kaja og Per, Ronny og Dalia og Jan og Lisbeth trækker jer og jeres hingste ud, med showholdene, fremvisninger og det store arbejde i det hele taget, formår i da om nogen, at få vist vores smukke heste frem på den bedst mulige måde!
Men vi forstår jer selvfølgelig til fulde! Der er grænser for, hvad man skal finde sig i, og det lyder til, at nogle er gået LAAANGT over grænsen til generalforsamlingen..
Vi er godt nok bare kede af, at høre at i er blevet behandlet på den måde, men vi ved jo at i holder hovederne højt alligevel, det er trods alt (efter vores mening) jer der sidder med det længste strå
I gør mere for at vise vores heste frem, og lade folk rundt omkring få øje på dem, end så mange andre gør..
aug 2007
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 18 Svar: 418
Hilsen Helle
nov 2007
dec 2003
Hilsen Helle
nov 2007
Jeg er logget ind, men kan ikke klikke på "aktuelt" - kun se listen med de nye bestyreslesmedlemmer...
dec 2003
Er du sikker på du er logget ind?
Hilsen Helle
dec 2003
Og vælger derefter Aktuelt til venstre i menuen
Hilsen Helle
nov 2007
dec 2003
Hilsen Helle
apr 2006
Har læst referatet fra XGF i maj, jeg var tilstede og hvis I lægger mæreke til afsnittet, Hvor Katja D takker de GAMLE medlemmer for et stort fremmøde og Formand Kristina A, siger at det var hvad hun ville ha' sagt........... jeg skal lige ud og b..... mig, det var så planlagt og så fortsætter de med at hænge ICS ud, sikke en fusion.
Min tro til DTF er for alvor røget i lok....... de er ingenting, de kan ingenting, ikke engang kåringerne har de styr på, alting i sidste øjeblik og det er hvad vores kontingent går til. Manglende respekt for medlemmer skal der ledes længe efter.
Kunne blive ved, men helt ærlig... hvorfor skal jeg dog ofre min tid på andre børnehaver end min datter's, hendes er nemlig mere seriøs end denne.
apr 2006
I sep.'07 fik vi kåret Dronning Victoria, hun blev nr. 9 ud af 14 tinkere, ret flot, vi var stolte. Vi købte hende for 2 år siden, da vi fik at vide at hun var tinker. Vi var nye på det område på daværende tidspunkt.
I foråret solgte vi hende til Maria, som sidder i avlsudvalget;-)
Vi har for knap 1 md. siden, fået at vide at vi er ekstremt dygtige, af ham der kender til dronningen og hendes forældre, dvs. han kender handes race.
Hendes mor er JYDE og far er PINTO, hun er ikke og har aldrig været tinker, før hun kom til kåring i DTF, nu er hun tinker.....hokus pokus
Giver det stof til eftertanke.... det bør det ihvertfald gøre.
HUSK AT KØBE UGEBLADET HJEMMET MANDAG, DER ER ARTIKEL FRA BRYLLUP PÅ DYRSKUET:-)
nov 2007
apr 2006
sep 2006
Det er osse flot at en webmaster trodser beslutning fra bestyrelsen og gør hvad der passer hende. Endnu et eksempel på den skjulte dagsorden. Jeg gad da nok vide om de overhovedet er interesseret i nye medlemmer
Til orientering så er vi ikke gamle ICS folk. Vi blev medlem begge steder da vi startede med tinkerne. Det eneste sted vi valgte at hjælpe var DTF. da vores første møde med ICS var knap så vellykket. Men vi blev trods alt ringet op af en ICS formand som var meget ked af vores oplevelse og det synes jeg er flot at der i ICS komme afsættes tid af til "fornærmede" medlemmer. Så skulderklap til dem
Nå men vi har jo så bedt DTF om at lægge alt korrespondance på nettet. Men desværre ingen reaktion. Så de næste par dage kommer alt på vores egen hjemmeside.
En skam at man ikke har optaget div tlf samtaler, så kunne der høres en formand true et bestyrelsesmedlem med at aflyse en kåring hvor han selv skulle stille hingst hvis han ikke makkede ret, høre en formand der taler ondt om andres hingste fordi at hun havde en dårlig dag osv osv....
Ja nu tænker i jo nok : hun er da noget tvær hende Kaja.
Næhh såmænd ikke. Jeg er bare ked af at der ikke er plads til alle i en forening hvis hovedformål er at varetage den danske avl og medlemmers interesser.
apr 2006
aug 2007
Vi var ikke på XGF, så vil ikke udtale mig for meget om episoden der, men må indrømme, at jeg sidder tilbage med en meget mærkelig følelse efter at have læst referatet, og en kraftig overvejelse af vores medlemsskab i DTF.
Vi var med til GF i januar, og der var også visse ting og kommentarer, som overraskede os og sprang os i øjnene, da vi ikke havde troet, at de voksne(!!) mennesker der er i foreningen, ville nedværdige sig til, at latterliggøre andre medlemmer i den grad som det blev gjort.
Vi meldte os ind i DTF, da det var dér at sammenholdet var størst, dér at alle var velkomne og dér hvor vores fælles interesse for tinkeren/IC og avlen blev varetaget bedst. Den opfattelse er faldet lidt til jorden nu må jeg indrømme.
Vi er nye inden for avlen, og chancen er ikke ret stor for, at vi bliver "gamle" inden for avlen på nuværende tidspunkt (af personlige årsager), men vi har stadig en interesse i, at følge med og være med sammen med andre der har den samme passion for denne race, men må indrømme, at jeg bakker et par skridt tilbage når det foregår på denne måde.
KAJA: kan kun sige HØRT som stald B, og jeg vil følge med på jeres hjemmeside
aug 2007
Tænk hvis det var en blandnings hingst der blev avlsgodkendt
jan 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 112
Og som Lola skriver vil jeg også undlade at skrive, det hele er jo sagt.
nov 2007
Vi er ikke medlemmer af avlsmæssige grunde(ikke endnu, ihvertfald), men for hyggens skyld. Det lader imidlertid til, at det ikke er hygge, samvær og sammenhold der står øverst på programmet i DTF....
Heldigt for os, at vi ved første arrangement bla. mødte Lotte, Søren, Dalia og Ronny. Bedre modtagelse, sammenhold, hjælpsomhed og gæstfrihed, kunne vi ikke ha´drømt om.
- og de kan hygge og have det sjovt!!!
Mudderkastning, misundelse og dårlig stemning, kan man opsøge mange steder hvis man har de interesser, ganske gratis! - det behøver man ikke være betalende medlem for.....
aug 2007
sep 2006
Pssst : Tak for opbakningen til alle jer der har skrevet i tråden og privat
Manglende referat
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside