HAHA læs det her, HAHA læs det her,
I går var jeg ude at ride min nye hest.. Det var uden sadel. Og jeg er ikk vant til at ride uden sadel har prøvet det et par gange men kun på ham. Jeg red lidt op af fliserne og så har vi så de her emuer som gik i en indhegning ved siden af der hvor jeg red. Han stoppede op og kiggede nået på den emu. Men vi red videre og så da jeg vende om og skulle ride tilbage igen, begynde han bare at trave og så i galop og vi var på fliser jeg gjorde alt for at stoppe ham men det kunne jeg ikke så jeg tog fat i hans man for at holde bedre af for ville jo ikk falde ned på fliserne men da vi så nåde græsset lod jeg mig falde af. Og det første han gjorde var at begynde at spise græs så jeg propede hele hånden ind i hans mund for at tage alt græsset ud for han havde bid i munden jo. Haha min veninde blev mega bange og løb den anden vej HAHA det var så sjovt
Har i prøvet noget sjovt som mig??
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 109 Heste: 4 Emner: 161 Svar: 997
nov 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 103
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 82
nov 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 103
- Mit skete inde i min ridehal q: .. Jeg hoppede op på Pondus (min pony) han er skide følsom ved krydset eller han er kilden, også kom jeg til at lægge benet for langt tilbage, også skal jeg lige love for han fik lavet nogle bukspring og stejlede , men grinte bare da jeg faldte af, han syntes hvis det var sjovt
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 82
dec 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 9
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 109 Heste: 4 Emner: 161 Svar: 997
•Power girl & dovne tryne = perfekt makker par • !
sådan er min også bare helle tiden
dec 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 9
HAHA læs det her,
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside