8. aug 2005 Følger: 150 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 375 Svar: 1.482
` Min skøre hund ´. Please læs det xD. ` Min skøre hund ´. Please læs det xD.
Han er altså ikke helt for klog xD .
I skal altså lige høre hans dag :
Han startede med at ville vække mig, så hopper han halvt op på min seng, hænger der i 3 sek, så falder han sku ned på ryggen xD . ( Skal siges at min seng er ca, 30 centimeter. ) Og Herbert kan godt springe cirka 50 centimeter. Så hoppe han så op igen , og denne gang kommer han op , han kravler ind under dynen nede i fodenden (xD), kravler lige så stille op og slikker mig i hovedt, jeg er vågn med lader som om jeg sover :b . Tror han bli'r sur og begynder at gø ( s: ) lige pludselig råber jeg *BØ* til ham og han flyver seriøst 5 centimeter op i luften xD . Han løber straks ind til mor som kommer til at skubbe ham ned xD . ( Han er vidst ikke så heldig i dag ) , Efter det skal han så ud og Morgen'tisse xD, hvor han falder ned at vores bette trappe på 2 trin s; . ( DER SKETE IKKE NOGET ) . Min søster kommer hvis til at smække døren i så, står han der ude og hyler i 5 min, før jeg høre ham ( Hovsa ) . Når jeg smutter så i skole, ( Ved så ikke hvad han laver imens ) . Herbert ELSKER når folk kommer hjem ;') .Så kommer jeg så hjem, tager mine sko af , går ind på mit værelse og skal hænge min jakke op , hvor han kommer farende ind fra stuen , glider hen af gulvet og når så ikke at stoppe, så kan glider ind i mig xD . Haha , han er lidt at en tosse ;') . Men ELSKER ham sku <333.
' Han har forresten tabt en negl eller så noget /: , men den kommer nok snart igen .
-Iza krohn og den tossede hund xD .
: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9079
aug 2005
Følger: 150 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 375 Svar: 1.482
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.278
aug 2005
^ Ja ikk' xD .
Cæcilie K
^ Vi ELSKER ham også meget ('; .
Når bare ikke han hyler ;') .
' Katten der er på nogle af billederne er vores gamle kat , som gik bort her for nogle uger siden /: .
aug 2005
^ Tusinde tak :b.
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 146 Heste: 6 Emner: 45 Svar: 1.148
han ser da sød ud
aug 2005
Følger: 81 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 221
` Min skøre hund ´. Please læs det xD.