{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

At mærke fremskridt:D {{forumTopicSubject}}

Er bare det bedste i verden!

Jeg har bare en følelse, af at det hele bare går som det skal lige for tiden! Björk og jeg har haft en svært opstart, og jeg var nødt til at sende hende i professionel tilridning, hvilket ikke var en del af min "storslåede plan". Da jeg fik hende igen, var der klare fremskridt, men stadig en del at gøre. Jeg har hele tiden været så bange for at "ødelægge" hende, og næsten ikke turdet presse hende, af frygt for at jeg ville gøre noget forkert! Hun har en god vilje, og har lige skulle vænne sig til, at have rytter på ryggen, og acceptere denne. Her sidst i januar kom gennembruddet så, hun töltede lige pludselig! Jeg vidste godt, at det lå i hende, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi, forventet at jeg kunne lære hende det selv!
Jeg har haft nogle problemer med hendes hovedholdning, og at få hende til at give efter på biddet, men en dag da jeg fik undervisning, gik der ikke længe før hun lærte at lave tilbagetrædninger, og begyndte at søge nedad! Dette har hjulpet MEGET på hendes begyndende tölt, så meget at jeg i samråd med min underviser, har besluttet at stille op til mit og Björks første stævne her d. 10-12 maj! Og for at gøre tingene endnu bedre, kunne min lillesøster der aldrig har redet Björk før, sætte sig op på hende uden sadel, og ride rundt på hende, som om min lille pony aldrig havde lavet andet:)
Jeg er virkelig glad og lykkelig over at kunne kalde mig Björks ejer! Da vi har haft så mange vanskeligheder for at nå hertil, har tanken om hun var den rigtige hest, strejfet mig et par gange, men nu er jeg ikke et sekund i tvivl. Björk er og bliver min drømmehest, og jeg vil nyde hver ridetur og oplevelse med hende!

Ved ikke lige hvor jeg ville hen med det her, skulle sådan set bare have det ud:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At mærke fremskridt:D
Kommentér på:
At mærke fremskridt:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce