{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Stolt af mig selv. ;D {{forumTopicSubject}}

Lige et lille glædes og klap mig selv på skuldren indlæg herfra. smiley

Igår var jeg for første gang oppe på min part Fever, og første gang i 2½ år jeg sådan rigtig har redet, og et halvt år siden jeg har været på en hest, men det var en træk tur på 15-20 min, så det tæller ikke. ;P

Jeg har ikke rigtig været tryg ved at ride andre heste end Blanca de sidste mange år (hvilket der ikke blev meget af), og ja, damen blev jo desværre aflivet for knap 3 måneder siden. smiley

Jeg skulle jo så op på dullen igår, og puha, må indrømme at jeg var godt nok noget nervøs, hvilket hun helt sikkert kunne mærke, selvom jeg gjorde ALT hvad jeg har lært om at slappe af, trække vejret dybt osv, ja i kender vel det hele. smiley
Tenna (som har redet hende den sidste 1½ måned, og har redet hende op) startede med at trække mig, derefter smed hun et longetov på og gik længere og længere væk, og til sidst tog hun den af, og gik ind på midten og stod og sludrede sammen med en af de andre ryttere ude fra stalden, og jeg tullede så ellers rundt ude på hovslaget, lavede lidt parader, volter og volte skift, ja bare lære "min hest" lidt at kende. smiley
Jeg begyndte lidt efter lidt at slappe mere og mere af. smiley
Og må nok sige at jeg er noget imponeret over at jeg kunne side så godt på en hest, selvom det er så magne år siden, og alt jeg har haft problemer med før (hælene og hænderne ned og sidde ordenligt med ryggen), ja der var intet, synes selv at jeg sad super godt, især når man tænker på hvordan jeg har siddet før i tiden. ;P
Og hesten, der er intet at sætte en finger på, nej hvor var hun da bare sød! smiley Hun skulle selbfølgelig lige prøve lidt grænser af nu det var en ny rytter, men det var jeg også forberedt på, og så ville hun meget gerne gå lige i r*ven af Tenna, men da hun fandt ud af at den gik alt ikke, ja så var der intet, tror jeg kunne side det 100 gange, men NØJ HVOR VAR HUN DA BARE SØD!!!! ;D

Da vi så var færdige og jeg var hoppet af hesten, fortalte Tenna mig lige, at det var altså 14 dage siden at hestens sidst er blevet redet, og så kunne Ida jo så ellers stå der og sige 'øøøøh ja, okay!' xD Så jeg har altså fundet mig en hest jeg har en fantastisk kemi med, er super sød at ride, og ikke bliver dum af at stå stille, og en ekstra lille bonus, er at hun kan passe Blanca's trenser, underlag, sadel og fleece tæppe. Kan det blive ret meget bedre??? ;D

Andre der har haft sådan en "lille" selv sejer eller andre super gode fremskridt de sidste par dage? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt af mig selv. ;D
  • #1   5. dec 2012 hvor er det dog dejligt for dig! smiley .
    Glæææder mig helt vildt til og 2-3 år, når min lille hoppe skal tilrides! Har dog ikke rigtigt nogen glædes sejr :-):-) .
    Men super flot af dig!

• #2   5. dec 2012 Var også stolt af mig selv for ca. 2 år siden... Det var gået 2 år siden jeg sidst havde siddet på en hest og fik så lov til t låne min kusines springpony og efter en uge galopperede jeg rundt og sprang hvad jeg tror ca. var 50 cm, men lang vej igen til de 1.5 m jeg sprang dengang jeg red rigtig, men var stolt over mig selv...

Dog står jeg stadig uden en fast sted at komme at ride, så jeg er desværre ikke blevet så god til, at ride igen... og penge til ridetimer har jeg desværre ikke smiley

• #3   5. dec 2012 Lisa: Mange tak. smiley Bliver da også spændene med din hoppe. smiley Held og lykke med det når den tid kommer. ;D

Rikke: Super fedt gået af dig også. smiley Man får sådan en helt 'I'm the king of the world' agtig følelse efter sådan en tur. smiley Kan også mærke på mig selv at nu er jeg bare klar til at klø på! smiley
    Håber for dig at du finder ud af noget. smiley

• #4   6. dec 2012 Ej var er det bar dejligt:D kender godt den følese:)
    Den anden dag red jeg på wibraka, uden sadel, sko, med rebgrime og så var det lige begyndt at sne:) Vi red ned til grusvej, og da jeg galloperede på hende, gjorde jeg det uden hænder:D er meget glad for at jeg turde det, for da jeg fik hende kunne jeg ikke sætte hende i galop, hun lavede altid bukkespring-.- men det gør hun heldigvis ikke mere, er bare super glad for jeg fik det prøvet:D

• #5   6. dec 2012 Natalia: Fedt! smiley Tillykke med det, eller hvad man nu siger til det. ;P

• #6   6. dec 2012 Hehe efter den tur valgte jeg at lade være med at sælge hende, då det betyder RIGTIG meget!:)

• #7   6. dec 2012 Ja lidt. Om ca 4 mdr skal min hest i tilridning, og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har selv avlet hende, så det er ekstra spændene at se hvordan hun arter sig.

Kommentér på:
Stolt af mig selv. ;D

Annonce