{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Lidt stolt af mig selv {{forumTopicSubject}}

Jeg har før haft tendens til let at blive nervøs omkring ridning (aldrig fra jorden lige meget hvad de gjorde).. idag blev min unghest så virkeligt bange og løb baglæns med mig en hel langside i ridehallen.. hun var tydeligt helt hysterisk rædselsslagende for noget hun kiggede på med store øjne og rejste hoved (jeg kunne dog intet se.. gad vide om hun ser spøgelser smiley ) nå men kunne slet ikke komme i kontakt med hende, så valgte at hoppe af da hun stod nogenlunde stille.. Var bange for at hun snublede og trillede bag over med mig fordi hun rendte så hurtigt baglæns..
Men trak hende så op i den ende hvor hun gloede og hun pustede, trippede og stirrede vildt.. men efter at være gået frem og tilbage forbi et par gange slappede hun af igen smiley
Her er det så jeg blev lidt stolt af mig selv.. for før i tiden havde jeg sadlet hende af fordi jeg blev nervøs.. og så havde der nok gået et par uger mindst inden jeg kom i sadlen igen.. men idag hoppede jeg op lige så snart hun var afslappet og vi red en halv times tid og lavede alt det vi normalt gør uden problemer.. red endda sammen med 2 andre, selv om hun er vandt til at gå alene..
Andre der bliver lidt stolte af dem selv når de overvinder deres skræk/nervøsitet ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt stolt af mig selv
  • #1   28. jan 2008 Ja da, er selv lidt stolt af mig selv når jeg går ud over mine grænser. Men hvis jeg ikke gik ud over mine grænser var jeg stadig i longe med min hyp efter det vi har været igennem.

• #2   28. jan 2008 Dejligt! smiley

• #3   28. jan 2008 Blev ret stolt af mig selv den anden dga. Vi avr ude ta ride tur i skoven, hvad vi ikke hvade set var atd er var en masse mennesker der gemte sig inden ved træerne, med en masse hundende. De sendte så deres hunde efter rådyrene, som løbe efter hesten, og der flipper min hest fuldstændig ud og løber alt hvad han kan imens at han bukker, og rider kun i stropgjord og bidløs trense, men da vi havde redet 500 meter med 100 km/t kastede han mig så højt op i luften at jeg faldte af og rød ned på vejen. Trensen blevet revet i stykker, så vi fik en til at komme med en grime og træktorv til mig. gik så lidt fa vejen hjem, for at både ehsten og jeg kunne komme ldit ned på jorden, men satte mig da op og red hjem i grime. Har aldrig redet så hurtigt, og det var virkelig ubehageligt. kan næsten ikke gå idag, for min ryg er smadret fuldstændig. Virkelig irriterende, da jeg lige var kommet igang med ridningen, efter at jeg blev operaaret i juleferien.

• #4   28. jan 2008 Skønt med så mange positive indlæg smiley

Janni- De tossede 2! H: Fordi hun er den perfekte hest for mig smiley og fordi jeg føler mig bedre tilpas på hende end nogen anden hest jeg har redet..

Kommentér på:
Lidt stolt af mig selv

Annonce