29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Lidt stolt af mig selv {{forumTopicSubject}}
Jeg har før haft tendens til let at blive nervøs omkring ridning (aldrig fra jorden lige meget hvad de gjorde).. idag blev min unghest så virkeligt bange og løb baglæns med mig en hel langside i ridehallen.. hun var tydeligt helt hysterisk rædselsslagende for noget hun kiggede på med store øjne og rejste hoved (jeg kunne dog intet se.. gad vide om hun ser spøgelser ) nå men kunne slet ikke komme i kontakt med hende, så valgte at hoppe af da hun stod nogenlunde stille.. Var bange for at hun snublede og trillede bag over med mig fordi hun rendte så hurtigt baglæns..
Men trak hende så op i den ende hvor hun gloede og hun pustede, trippede og stirrede vildt.. men efter at være gået frem og tilbage forbi et par gange slappede hun af igen
Her er det så jeg blev lidt stolt af mig selv.. for før i tiden havde jeg sadlet hende af fordi jeg blev nervøs.. og så havde der nok gået et par uger mindst inden jeg kom i sadlen igen.. men idag hoppede jeg op lige så snart hun var afslappet og vi red en halv times tid og lavede alt det vi normalt gør uden problemer.. red endda sammen med 2 andre, selv om hun er vandt til at gå alene..
Andre der bliver lidt stolte af dem selv når de overvinder deres skræk/nervøsitet ?
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 80 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 212
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 481
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Janni- De tossede 2! H: Fordi hun er den perfekte hest for mig og fordi jeg føler mig bedre tilpas på hende end nogen anden hest jeg har redet..
Lidt stolt af mig selv