7. nov 2004 Følger: 92 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 532 Svar: 2.121
unge der drikker- hvor er forældrene {{forumTopicSubject}}
ja har set flere indlæg og hørt fra unge på tv og andre steder på nettet om deres vilde fester...
hvad skre der for unge helt ned fra 12-13 års alderen der srikker som et hul i jorden, ryger som en skorsten og nogle prøver enda stoffer i en tidelig alder.... og så hører de fra veninderne hvad de har lavet fordi de har drukket så meget at de ikk kan huske en disse.... jeg sprøger bare hvor er forældrene..... det er faktisk lykkes på djursland at holde 100% alkohol fri hester hvor de i stedet for alkohol har store navne som spiller fx var basshunter der og spille dengang de lavede indslaget til tv...
hvorfor er det ikk forældrene tager snakken med deres børn omkring alkohol og hvad der er gode alkohol vaner inden de begynder og drikke.... er forældre i dag så naive at de først tror at de unge drikker når de er 16...
jeg er 20 i dag og jeg kan god´t huske hvordan jeg selv var i den alder.... jeg begyndte i 7 kl. lige så stille og gå til halfester hvor jeg drak lidt... første gang jeg var rigtig stiv var første sidste skoledag i 9. klasse.... første jg nogen er gået kold var til min venindes 21 års fødselsdag her i december måned..... min mor har altid støttet mig og enten hende eller min far der hentede mig når jeg var til fester og gør det stadig når jeg tager i byen i dag....
jul 2006
Følger: 64 Følgere: 161 Heste: 4 Emner: 276 Svar: 1.733
De forældre hvis børn drikker meget, grunden til at de ikk snakker med dem kan da vær fordi at børnene er pisse ligeglade og tænker jamen min venner må så jeg må også. Hvis deres venner nu er de der 14-15 år.?
Bar t bud?
maj 2007
Følger: 245 Følgere: 251 Heste: 8 Emner: 312 Svar: 1.432
dec 2005
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 262
Jeg selv er 17, (fylder 18 i april), og jeg hader at se de der små babie-kloner/små pop-fyre på 12-15 år gå med en øl/smøg i hånden. Det er alt for tidlig! Mine veninder og jeg gør lidt grin med dem.
Men i bund og grund, tror jeg at man må sætte nogle strengere grænser (måske), og sige; Vi henter dig i nat. Bare ring, Det er aldrig for sent at ringe. Det er jeg selv rigtig glad for, at jeg altid kan ringe hjem til mine forældre eller min bror, for at blive hentet. Utrolig stor støtte.
nov 2004
Følger: 92 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 532 Svar: 2.121
nov 2004
Følger: 92 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 532 Svar: 2.121
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
maj 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 12 Emner: 66 Svar: 1.714
Jeg ryger ikke og har ALDRIG prøvet det, og stoffer er heller ikke mig.. Mange mener jeg er "kedelig" bare fordi jeg hverken ryger , tager stoffer, eller drikker mig bevidstløs hver weekend.. ´
Jeg kan også bare ringe hvis jeg skal hentes.. Mine forældre vil hellere hente mig end de vil have at jeg går hjem selv, så det er utrolig dejligt. .
Jeg tror det handler lidt om at de unge i´kke gider lytte.. Og så er de bange for at være "outsidere"... Jeg tror de handler meget om gruppepres.. Selv kan jeg godt sige nej, men jeg er også altid vokset op med at det er okay at jeg er den jeg er.. Og man skal ikke være bange for at sige nej..
aug 2007
Følger: 124 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 176 Svar: 2.211
jul 2007
Følger: 72 Følgere: 91 Heste: 11 Emner: 160 Svar: 534
dec 2006
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 6 Emner: 352 Svar: 4.849
Selv er jeg 14, og har aldrig drukket mere end en tør alkohol, jeg har aldrig holdt en tændt cigaret eller noget som helst...
Det kan godt være mange synes at jeg er englebarn og latterlig, men jeg kan skq sagtens vente med at drikke hjernen ud... Hvis jeg gør det nu, hvad fanden skal jeg så oz lave resten af min ungdom xD
Men forstår virkelig ikk alle dem som synes de er så meget sejere og mere populære end andre fordi de er fulde nogen gange og/eller ryger...
Har aldrig forstået, og har ikke engang lyst til at forstå det !
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.838
altså der er jo en grund til man ikke kan købe alkohol før man er 16;) det skader hjernen, hvis man drikker så meget at man er fuld inden den alder, da hjernen ikke er færdig udviklet der;)
jeg har under ingen omstændigheder trang til at drikke og mine venner og veninder har det helt fint med det;) de fleste fra min klasse drikker, men dog ikke så tit og de har også respekt for dem der ikke drikker;)
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 971
- Ja ungdommen er godt nok blevet ung nu om dage!
jan 2007
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 9 Emner: 97 Svar: 245
Hvor jeg har sidet sammen med, mine 2 søstre på (25 og 29 år)..tror jeg ialt har drukket 5 gange ..og det har ikke været det helt store..
og som SKO'en xD . skriver :
jeg har under ingen omstændigheder trang til at drikke og mine venner og veninder har det helt fint med det;) de fleste fra min klasse drikker, men dog ikke så tit og de har også respekt for dem der ikke drikker;)
jul 2006
Følger: 64 Følgere: 161 Heste: 4 Emner: 276 Svar: 1.733
Men jeg kender også en som ha haft det svært og derfor røg hun lidt og sårn. Nu har hun det meget bedre og ryger ikke!
Kan det ikke være derfor de gør det?
unge der drikker- hvor er forældrene
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside