636 visninger
|
Oprettet:
Unge - undersøgelse {{forumTopicSubject}}
Undersøgelse :
Hvordan synes du ungdomskulturen ser ud i dag?
Hvordan tror/ved du den så ud i 1970’erne?
Hvorfor tror du ungdomskulturen er formet som den er?
Hvorfor tror du der er så mange der drikker og tager stoffer i en tidlig alder?
Andre ting du vil bidrage med?
Mange tak, fordi du ville hjælpe :o)
<i>Helene
jan 2008
Følger: 62 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 213 Svar: 1.157
Hvordan synes du ungdomskulturen ser ud i dag? Der er meget pop og druk
Hvordan tror/ved du den så ud i 1970’erne? jeg tror at det hele var meget mere punket eller hippie agtigt dengang og dte handlede nok også meget pom druk og stoffer
Hvorfor tror du ungdomskulturen er formet som den er? det ved jeg ikke hvis jeg skal være ærlig.. vi er dem vi er og ungdoms kulturen forandre sig hele tiden (;
Hvorfor tror du der er så mange der drikker og tager stoffer i en tidlig alder? Jeg tror at man i dag gør det fordi man synes det er sjobvt, synes det er sejt, eller fordi man er udenfor hvis man ikke gør det (:
´Niks (;
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
Hvordan tror/ved du den så ud i 1970’erne? Hippi ?
Hvorfor tror du ungdomskulturen er formet som den er?: Fordi mange af børnenes forældre drikker (?), og derved "lærer at det er OK", eller så har forældrene ingen tid til deres børn, så de får bare penge og passer dem selv.
Hvorfor tror du der er så mange der drikker og tager stoffer i en tidlig alder?: Fordi de har det svært hjemme, hos forældre der ingen grænser sætter = usikre børn, der selv må tage ansvar for deres tit ugennemtænkte handlinger
feb 2008
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 210
Hvordan tror/ved du den så ud i 1970’erne?- aner det ikke
Hvorfor tror du ungdomskulturen er formet som den er? - fordi at alt bliver mere og mere moderne
Hvorfor tror du der er så mange der drikker og tager stoffer i en tidlig alder? - fordi at der er andre der lokker dem til det, eller for at spille smart
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 3.007
Unge - undersøgelse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside