{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge der drikker ;o?
  • #1   31. jul 2007 altså syntes du man må når man er 13 eller :D?

• #2   31. jul 2007 ikke andre der tør svare :P?

• #4   31. jul 2007 Jeg sys under ingen omstændigheder de skal være under 15 år , sent som i dag har der li været et problem med to på 13 år som LØJ og sagde de gerne måtte, deres forældre er ikk ret normale .. Meen de fik min veninde til at købe det og hun troede de gerne måtte , hva viser det sig så , pigerne bliver taget og hun for skylden .. men altså lige meget med det.. men sys også man først skal gøre det når man er klar og ikk når andre er .. har selv prøvet det og må indrømme at jeg ikk li det næste stykke tid skal have noget som helst efter en kæmpe brændert jeg har haft sammen med en veninde hvor det gik galt ..

• #5   31. jul 2007 Jeg er femten jeg drikker ikke xD Okay måske en enkelt breezer.. men det er sommer.. varmt.. jeg er blevet 15.. livet er skønt og der er mange fester xD jeg kan ikke love noget smiley

• #8   31. jul 2007 Janni xD .

Det er da også meget bedre at vente til man er ældre .. man behøver da ikk straks at begynde at drikke for Juhu det er jo mega sjovt .. sys ikk folk tænker sig om

• #9   31. jul 2007 Hmm altså mindst 13 før man begynder at røre det, og der er vel ingen alder på hvornår man skal være fuld første gang, det skal man, når man har lyst, og føler sig klar, og ja hvornår jeg var fuld første gang, øhm har jeg aldrig været, rør det ikke smiley

• #10   31. jul 2007 Altså, jeg syntes man skal være 15, men nu skal jeg ikke splle smart for var selv 14 den dag mine forældre skulle hente mig og min veninde fra en fest hvor vi ikke kunne gå selv.

• #12   31. jul 2007 Det er jo også med hvor tit, altså en på 13 har nok ikke godt af at drikek sig lam hver week.

• #14   31. jul 2007 Undskyld men bare fordi man er til en fest behøver man da ikk drikke ... Jeg må indrømme jeg har fået ALT for meget af det og rører det slet ikk , fortryder virkelig jeg var så stiv dengang.. For kan slet ikk huske det meste af det og hva var der ikk sket hvis min veninde ikk bare var lidt klar i hovedet, ja så var man skam blevet en af de mange tøser som er blevet voldtaget

• #15   31. jul 2007 jeg må drikke fra august a.. men selvf har jeg da smagt men har Aldrig drukket meget (i hvert fald ikk hvis man pørg min forældre) hehe.. men de ville holde fast i at jeg først må drikke når jeg bliver 16 fordi at så kan jeg selv købe.. men fordi at hele min klasse undtagen nogen få må drikke så ga de efter... men der er også kun derfor jeg må drikke.. jeg begyndte og smage da jeg var 13.. så men glæder mig til at jeg bare må drikke og være sammen med vennerne

• #17   31. jul 2007 altså jeg er 15, kan faktisk sagtens gå ned og købe smiley .
    lidt dumt at man kan faktisk.

• #18   31. jul 2007 <b>Janni</b>

Nej, og det der du siger med at man bare er sig selv og siger alt, og sådan, det klarer jeg fint uden alkohold

• #19   31. jul 2007 Janni xD .
    lyder lidt som mit nytår smiley ... bar ik det med bræk dog smiley
    Den gang jeg var mest fuld var nok en dag mig og 2 veninder drak, jeg ved ikke hvad der gik galt, fik ikke særlig meget. Men endte med at jeg lå og overbrækkede mig på en græsplæne i 2½ time. Jeg er IKKE stolt. Begge to prøvede at hjlkpe mig op, men jeg kunne ikke engang sidde op. Efter de 2½ time ringede de efter hendes far som hentede os alle sammen. selv husker jeg intet. Jeg var helt væk

• #21   31. jul 2007 de ville også ringe efter ambulance fordi de ikke kunen komem i kontakt med mig, meget ubehageligt.

• #23   31. jul 2007 <b>Janni</b>

Jeg tvivler på, at der kommer mere frem fra mig, hvis jeg blev fuld, og foretrækker da hellere at sige ting i ædru tilstand, så tingende kan blive formuleret på en ordentlig facon!

• #24   31. jul 2007 jeg kan ogå godt købe både sprut og cigaretter

• #25   31. jul 2007 Janni xD
    ja præcis d: .. Det skal være sådan man selv kan gå og tænke smiley . ved virkelig heller ikke hvad der skete den aften

• #29   31. jul 2007 <b>Janni</b>

Jahh, det kan du godt have ret i, men det der med at sige flere ting når man er fuld, jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvad det skulle være, som jeg ikke ville kunne sige i ædru tilstand, tror mange af dem som kender mig vil give mig ret i det

• #31   31. jul 2007 <b>Janni</b>

Nej okay, kom med nogle eksempler som man kun tør sige, når alkoholden har blandet sig?

• #32   31. jul 2007 Jeg begyndte med druk, rygning sex og det hele som 11 årig.

• #33   31. jul 2007 jeg ryger heller ikke men det gør nogen a mine venner!!! men har dog prøvet det men fik bare hoste andfald så det var ikke så sjovt =o)

• #37   31. jul 2007 Så snart at man kan drikke og styre sig, der er ikke noget mere træls at se piger løbe rundt og vælter fordi de har fået 2 genstande x)
    Ved godt jeg selv er 15, men jeg kan i det mindste styre mig smiley

• #38   31. jul 2007 <b>Janni</b>

Jeg spurgte om ikke du kunne komme med nogle eksempler på hvad man kun tør sige når alkoholden har blandet sig, da jeg spurgte om det, var det på ingen måde hånende, men blot fordi der måske var et emne jeg ikke havde tænkt over som jeg ville have svært ved at sige i ædru tilstand

• #40   31. jul 2007 Jeg har set rigtig mange små pigebørn, der var så stive, at det eneste de kunne, var at brække sig eller/og ligge et usselt sted og sove.
    Og det er bare klamt!!!!!!
    Jeg ser det meget på festivaler o.l.
    Steder hvor de er ligeglade, og der ik er noget tjek.

Min mening er, at man ska være 18 eller 21 (som i Norge)
    Mest fordi at børn ik ka finde ud af, at styre det før.
    Må oss indrømme, at jeg når jeg ser skide stive børn, dingle rundt.
    Og opføre sig som Paris Hilton, tænker jeg: BILLIGT
    Der er ingen grund til, at børn er stive.
    Der er fx en grund til, at man ska være 18,21 eller 23 for at komme på disco-dasko.

En 13-årig sku ik engang ha lov til, at snuse til en kapsel.
    SMAGE vil jeg sige 15.

Selv var jeg 16, men tiden har ændret sig.
    Det er muligt det lyder mor-agtigt!

Kodeord: Selvkontrol!!

• #41   31. jul 2007 <b>Jessica</b>

Er bare enig smiley

• #42   31. jul 2007 Jeg er 18 og har aldrig været fuld, har aldrig haft lyst. Har drukket lidt til nytår osv. men er aldrig blevet fuld. Og det regner jeg med at holde =)

• #43   31. jul 2007 Hah , jeg var 13 .
    En super fed dag , jeg husker intet smiley

Men dagen efter er ikke vildt sjov hvis man har drukket sort svin eller brandbiler .
    Hehe . Men jo ellers er det sku fint .

smiley

• #44   31. jul 2007 Mine forældre har lavet reglenXD

- jeg må begynde til bal når jeg er blevet konfi..

- jeg må drikke til fester når jeg er bevet konfi..

- og jeg må først ryge når jeg bliver 18..! hahaXD jeg har nu heller ikk tænkt mig at ryge!

• #45   31. jul 2007 og jeg bliver konfi til næste årXD

• #46   31. jul 2007 Tja, nu er jeg jo 28, og har prøvet at være fuld.... nogle gange.... men egentlig synes jeg ikke det er nogen særlig fed oplevelse, så det er nok lidt op til en selv...

At være fuld når man er 13 er garanteret ikke sjovere end når man er 20....

Så held og lykke til alle der synes de gerne vil være fuld, men vær sammen med nogen der kan holde jer på panden mens I knækker jer... griner....

• #47   31. jul 2007 Jeg har prøvet at være fuld 2 gange, det vil jeg helst bare glemme >_< For jeg kunne ikke styre mig og det er ikke speciel fedt så.
    Det er en del skønnere at sidde og drikke lidt og snakke, sådan man ved hvad man siger.
    Jeg var til vilsund marked her for en lille uge siden, der så jeg 3 piger der kom vaklende rundt (ca. 15år), den ene sagde til en fyr på godt 20 "Har jeg ikke set dig før?" og så sagde fyren "Ja hvor er du fuld hva?" Så kan du tro hun blev stille xD heh

• #49   31. jul 2007 Syns at unge bliver yngre og yngre mth. alderen når de starter med at drikke, ryge, make up og sex... Der er mange 12-13 årige der render rundt og ligner lort, og så er det med vilje =/

• #50   31. jul 2007 Altså synes godt man må smage en lille smule når man er 13-14 smiley
    Og så begynde så småt at drikke som 15-årig. Men jeg synes ikke man skal drikkes sig hammer stiv, men bare så man har det sjovt. Jeg synes også man skal være fuld første gange hjemme ved sine forældre xD

• #51   31. jul 2007 * Blev fuld første gang som 15-årig smiley
    Der gik jeg under :s . Men vil kun drikke for at have det sjovt.

• #52   31. jul 2007 ved ikk ?

jeg var 13 år første gang x) jeg er 14 nuu og har kun været fuld 2 gange

x)

• #53   31. jul 2007 anette kikkenborg G :
    forstår dig godt et eller andet sted . men som du sikkert også ved , så tænker mange teenagere fuck dig mor og fuck dig far . jeg skal nok selv finde ud af hvornår jeg må dit og dat . og som Team Damgård * Tinna . siger , teenager oprør . man skal sige det en gang og hvis de ikke forstår det der så siger man det en gang mere , og hvis det så ikke hjælper , så man man lade dem selv finde ud af det .
    jeg rendte meget med invandre som stjal osv . det begyndte jeg på . mine forældre sige stop nu og bla bla . jeg kom mere og mere ind i den daglige rytme med nogle indvandre og deres kriminalitet , så holdte mine forældre op med at sige det samme til mig som de altid gjorde , og jeg fattede fra dag til anden hvad det var for noget lort jeg lavede , og stoppede .
    Nogle gange skal vi altså bare selv have lov at finde ud af hvad der sker osv . For hvis der bliver sagt det må du ikke , så er det sjovere at gøre det .

Det er der nok mange teenagere der ved , og måske yngre .

Men held og lykke med jeres drikkeri alle sammen . Og husk , jeres forældre vil jer kun det bedste , det er ikke i nogen ond mening de siger som de siger , det er KUN fordi de vil passe på jer , og fordi de elsker jer . HUSK DET !!!!

• #54   31. jul 2007 fnis, jeg har nok været (og er vel stadig) en rigtig nem teenager smiley jeg har aldrig fået at vide at jeg ikke måtte drikke, jeg skulle bare være fuld første gang hjemme, hmm jeg har ikke været fuld endnu, og rør dem som sagt slet ikke, jeg har aldrig haft en bestemt tid at komme hjem på, jeg skulle bare ringe når jeg skulle hentes

• #55   31. jul 2007 Var også 13 da jeg var stiv første gang og begyndte at små drikke i 5/6 klasse smiley

• #56   31. jul 2007 Jeg synes man skal være min. 16.
    Synes det er - ja sorry - latterligt at børn på 12-15 år drikker sig lamme. Hvis det så bare var nogle gange, men det er tit rigtig mange gange.

Jeg er selv 16 og drikker kun meget meget sjældent, synes det er ligeså sjovt at være ædru og så har man ikke tømmermændende dagen efter.

Kommentér på:
Unge der drikker ;o?

Annonce