Sad fast klemt i et vandhul LÆS DETTE {{forumTopicSubject}}
Falck-regning lød på 10.524,38 kr. med rabat
For et par uger siden fortalte heste-nettet om Heidi Liisberg fra Holstebro, der sad fastklemt med sin 19- årige hest i et koldt vandhul i flere timer, uden at kunne få hjælp fra politiet. Læs her. Men på trods af en meget høj efterregning, har hun kun rosende ord tilovers for Falck, men tilføjer samtidig, at hun vil opfordre hesteejere til at tegne en forsikring, der dækker redningshjælp. Hun fortæller til heste-nettet, at den benhårde efterregning fra Falck lød på 10.524,38 og det var endda med rabat.
"Jeg gad vide hvor mange hesteejere, der har et Falck- abonnement, der dækker redningshjælp. Jeg er hvert fald overrasket over regningens størrelse, så jeg må håbe at jeg vinder i lotto."
Heidi Liisberg vil gerne sende en venlig tanke til de behjælpelige Falckredningsfolk. Hun fortæller, at den vagthavende ved Falck snakkede med hende i mere end en halv time om aftenen efter at have tilbragt mere end 3,5 timer i det iskolde vand med hesten. Her fik hun netop lejlighed til at snakke oplevelsen igennem, og her fik hun også at vide, hvorfor Falck netop ikke kunne rykke ud med det samme efter det første opkald. Problemet var, at Falck ventede en bil hjem fra en anden opgave inden de kunne rykke ud til Heidi. I det hele taget har Falck været meget behjælpelige hele vejen, fortæller hun.
"Jeg har kun rosende ord til Falck i modsætning til politiet, som ikke ville rykke ud. Falck opgav ikke, selv op det var på et hængende hår, at hesten kom op. De var utrolig dygtige alle 3. En frømand blev faktisk sparket af hesten, fordi den var bange og en anden redningsmand kæmpede også ude i vandet for at få min elskede gamle hest op. Desuden var alle 3 oppe at se til vores stald inden de kørte, og har spurgt om de måtte komme og hilse på min gamle hest igen."
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Sad fast klemt i et vandhul LÆS DETTE
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside