1.066 visninger
|
Oprettet:
AnjaAndersen & FlashLightness <3 .
26. sep 2008 Følger: 91 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 193
26. sep 2008 Følger: 91 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 193
sten fast klemt, mellem sko og stråle. {{forumTopicSubject}}
idag da jeg tog min hest ind fra jordfold for at foder den, jeg løb hen til foder pladsen med hesten, fordi jeg havde lidt travlt, jeg kunne se han haltede men lignte bare han gik uren, det gør han tit.. så mere tænkte jeg ikke over det
jeg stod og ventede på han blev færdig med at spise, ville jeg bare lige prøve og løfte hans hov, for og se om jeg skulle rense dem.. og der sad bare en kæmpe stor spides sten ! den sad fast klemt mellem skoen og strålen jeg fik den hurtig ud, men det er et mærke i strålen efter stenen.. nu håber je bare ik han bliver halt !!
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 72 Svar: 2.771
Ej, hvis han bliver halt så kan det måske skyldes såleknusning som nævnt ovenover, men det kan ske, at de store sten sidder fast, så det er sjældent det går så slemt. Er dog enig, lad smeden tjekke for knusninger næste gang
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 422
Hvade min hest også forleden dag efter vi havde skrittet af i naturen, det er bare ikke sjovt for nogen parter
sep 2008
Følger: 91 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 193
jeg red undervisning idag (:
jeg han haltede ikke !! ;'D
sep 2008
igår da jeg skulle ud til stranden, løftede jeg den ende baghov.. og der sad en lige så stor sten fast klemt mellem sko og stråle, men han haledet ik (:
. men meget træls !
sep 2008
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 72 Svar: 2.771
Har lige været på kursus med barfod og de der boots, og kan slet ikk se nogen grund til ikk at vælge det nu xD
Jeg synes du i hvert fald skal give det en change, tænk på det som, ville du ikk oss hellere gå i et par kondisko frem for et par jernsko? (:
sten fast klemt, mellem sko og stråle.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside