{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Hvorfor traver?? {{forumTopicSubject}}

hvorfor valgte i en traver den dag i købte hest??
For mig var der ingen tvivl - det var pga. hendes personlighed...
faktisk sagde al form for logik at det bare var den SIDSTE hest jeg skulle have... den tidl. ejer er en af mine venner, som jeg har passet hest for i maaange år, og han prøvede faktisk at forklare min far at det ikke var heten for mig, og at jeg ville blive ked af det... han prøvede også at overbevise mig, men der var ikke noget at gøre... jeg ville ha Heaven... og har IKKE fortrudt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor traver??
  • #1   9. aug 2007 Mit valg af Ulrikka blev at hun faktisk knyttede sig vild til mig da søsteren sparkede mig havde sat mig på bigballen da det gjorde så ondt og Ulrikka stod bare og kiggede på mig(ikke menneskevant) og så ligepludselig lagde hun sit hoved i mit skød og så var jeg bare solgt trods hun kun var 6 mdr og ville jo helst have en der lå tæt på tilridningsalderen

Og købet af Ulrikka har ikke været et dumt valg selv dagen efter min faders død satte jeg mig i boksen´s hjørne og så kom hun og trøstede mig lagde sit hoved i mit skød og slikkede mig i hovedet

• #2   9. aug 2007 jeg tror simpelthen at jeg identificerer migselv med Heaven..
    Hun er mit spejl.. mine fejl afspejler i hende, og det samme med mine styrker...
    Hun har en helt unik personlighed, og ærlig talt...
    hvis en hest stod med ørene tilbage og blottede tænder - gik du så hen til den??
    sådan er Heaven nogle gange, og så går jeg hen og giver hende et knus eller gnubber hende bag ørerne.. smiley
    sådan er jeg bare smiley

Hun er en meget kærlig hest, trods det hun ikke altid er i nusse humør.. Hun er tålmodig, og kan stå med benet i en spand vand længe uden at brokke sig... hun skraber ikke på staldgangen... alle de der daglige irritations momenter har hun ingen af..
    Jeg nyder at se hendes entusiasme når vi rider på væddeløbsbanen, eller springer, eller når hun bliver lukket på fold...
    hun kigger ikke på lastbilerne selvom de (bokstavelig talt) fræser forbi 1½ m. fra hende, og hun står stille i lyskrydset når vi rider tur smiley

Hun gør opmærksom på hvis hun er utilfreds, så du IKKE er i tvivl...

Det er bare MIN Heaven smiley

• #3   9. aug 2007 min første traver var en jeg købte af kæresten, men jeg havde fået ham til at købe hende i stedet for en fjordhest for hun så rigtig sød ud.
    siden har jeg næsten hele tiden haft traver, men altid sammen med alm ridehest også, gerne oldenborg fuldblog, men jeg tror faktisk at når shetan sætter træsskoene så køber jeg endnu en traver, som så kan bruges til monte.

det er en dejlig loyal hest- det faldt jeg for

• #5   14. aug 2007 Det var helt tilfældigt at det blev ham smiley Vi kørte op og kiggede på ham , og jeg havde skruet forventningerne helt i bund da jeg tænkte , at det var jo "bare" var en traver ! Men da jeg så ham var jeg mundlam ö han var bare så smuk og super sød og gik rigtig godt. Han er det mest kærlige og trofaste væsen og min kærlighed til ham er simpelthen uendelig ! Og han skal ikke dømmes på at han er en traver for min træner som selv har gået m-klasser, mener at han sagtens kan gå en LA med den rette træning! smiley

• #6   6. sep 2007 Haha , fordi at Power var billig smiley

• #7   6. sep 2007 &&&& DEJLIG smiley

Kommentér på:
Hvorfor traver??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce