stiv på venstre bagben i galop {{forumTopicSubject}}
Hej
Min part har fra den ene dag til den anden begyndt at sige fra i galop. Der er absolut intet at mærke i skridt og trav men så snart man slår ham frem i galop tager han hovedet i vejret og vil helst gerne stoppe op. Han er svær at få frem i højre galop og springer frem i venstre galop hvor det nærmest føles som om han vælter rundt i forkert galop. Får man ham i rigtig galop (gælder begge volter) går han en meget kort galop og træder slet ikke ind under sig i galoppen.
Set fra jorden af ser han stiv ud på venstre bagben i galoppen. Han vil gerne frem uden for banen men har hverken selv set ham gå uden for banen eller redet ham der - han rides selvfølgelig ikke længere efter han blev tjekket da jeg kom hjem fra ferie.
Nogle bud på hvad det evt. kan være? Normalt springer han nemt an og springer næsten altid korrekt an i galop.
Jeg er ikke herre over hvorvidt han får dyrlæge ud eller ej - så kommentarer om dette behøves ikke, dog kommer dyrlægen ofte på stedet da stedet han står på også fungerer som landbrug og besøgsgård.
dec 2007
Følger: 113 Følgere: 82 Heste: 4 Svar: 69
jul 2007
Følger: 136 Følgere: 728 Heste: 15 Emner: 175 Svar: 1.387
Jeg ville få en massør ud
apr 2011
Følger: 145 Følgere: 119 Heste: 7 Emner: 10 Svar: 922
stiv på venstre bagben i galop
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside