{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Træning, protein pulver? :) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg træner ca 2-3 gange om ugen, da jeg gerne vil komme i bedre form + opbygge lidt muskler.

Jeg trænger ikke til at tabe mig, skal bare have strammet op, og jeg er alt for tynd på overkroppen og mine arme. Men det var jeg også dengang jeg vejede 10 kg mere..

Derfor tænkte jeg at det måske ville være en god idé at spise/drikke noget protein eller kreatin pulver, så jeg måske har lettere ved at opbygge muskler, når jeg træner.
Og har også set man ka få noget som gir lidt ekstra energi, hvilket også ku være godt, for jeg går hurtigt død under træning.

Nogen som ved noget om det? og kan hjælpe med lidt gode råd? smiley

Jeg aner nemlig ikke noget om det.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning, protein pulver? :)
  • #1   26. mar 2014 Træner du udelukkende for at få strammet op? smiley

• #2   27. mar 2014 Nu ved jeg ikke hvordan din kost er, men eftersom du går død under din træning kan jeg forestille mig at du ikke spiser optimalt og med nok proteiner og kulhydrater.
    Når du ikke træner mere end to-tre gange om ugen synes jeg ikke det kan svare sig at begynde med at spise proteinpulver, det er primært beregnet som kosttilskud til dem der træner meget intensivt. Og hvis du begynder at spise det, skal du huske hvis du ikke kun gør det de dage du træner, at det stadig skal forbrændes smiley

Desuden så er alle de der kosttilskud med ekstra energi osv. ikke noget jeg synes du skal begynde at sætte din lid til, hvis du spiser sundt og varieret og i passende mængder, burde det hele begynde at fungere. Nu ved jeg heller ikke hvor lang tid du træner ad gangen og hvor lang tid du har trænet, men jeg ville råde dig til først at tage et ordentligt kig på din kost inden du kaster dig ud i alt mulig tilskuds tam tam smiley

Kommentér på:
Træning, protein pulver? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce