5. jun 2007 Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
GALLA!:D {{forumTopicSubject}}
Hejsa tøser
Som overskriften siger skal jeg til galla, min kæreste afslutter HHX i år (jeg selv gør næste år) og har været så heldig at finde en kjole jeg kan låne (havde en ide om at jeg skulle købe en jeg kunne bruge begge år, hvilket jeg jo så ikke behøver:D) Nå men kjolen er en lidt mørk rød, med noget mønster i ca. samme røde farve, jeg kigger nu på sko, hvilket jeg tænker bare skal være et par sorte stiletter uden alt for meget "Pingel pangel" på, og derudover skal jeg have fundet ud af noget med hår (det er først d. 10 maj, men kan jo lige så godt begynde lige så stille at overveje hvad jeg vil:P)
1. farven? Skal jeg få "farvet det op" sådan at det er brunt, hvilket jeg har lige nu, eller hellere få nogle lyse striber i så det kan komme tilbage alla min egen hårfarve?
2. opsætning? Har i nogle fede/flotte ideer til opsætning?
I kan kigge mit album med billeder af mig selv, og for ar gøre det lidt lettere finder jeg lige et link og sætter ind som kommentar:D
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
Der er både nogle billeder hvor jeg har lyst hår (egen hårfarve) og et med mørkt hår:D
Ps. evt. link til nogle sko, gerne nogle der er rimelig gode at gå i (det er trods alt længe i et par stiletter når det ikke lige er det jeg går mest i, og så behøver de heller ikke være alt for dyre:P
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 87 Svar: 432
www.cutegirlshairstyles.com
Prøv at kigge under 'Prom styles' eller sådan noget, der er frisurer der er perfekte til galla
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
Stephanie, der er mange fede:D
GALLA!:D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside