799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Galla!! Galla!!

hej alle dejlige heste tøser!
- jeg står og skal til galla på min skole d.2/5, kjolen er købt, sko er bestilt hjem osv osv... MEN jeg har ingen anelse om hvilken slags makeup der ville være passende da jeg aldrig har været til et galla før, nogle gode tips, ideer mm? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galla!!
  • #1   18. apr 2014 Der finedes en masse guides på youtube, følger selv hende her-
    Michelle Phan
    Hun er virkelig dygtig og spændene at dølge selvom man ikke vil benytte sig af hendes tips, da hun selv har sit eget produkt og video hold os.v, så syntes du burde tjekke hendes side ud for ideer smiley

• #2   18. apr 2014 følger hende selv, men synes at mange af de galla "looks" jeg har fået er meget meget tunge smiley

• #3   18. apr 2014 Jeg var til blå fest, en galla for livgarden, i november - jeg havde bare en let makeup på, da jeg heller ikke er til den tunge makeup. Jeg havde concealer under øjnene og på urenheder, et tyndt lag foundation, pudder, lidt solpudder på kinderne, og så en sølvfarvet øjenskygge med lidt glimmer, mascara og sort eyeliner nederst.

Hvilken farve er din kjole og dine øjne? Så kan jeg måske hjælpe lidt, hvis du vil have forslag til farver osv smiley

• #4   18. apr 2014 Følger lige med:P
    Skal selv til galla d. 10/5:P

Confidentes<3
    Hvilke farver ville du foreslå til mig? Skal have en mørkerød kjole på, har billeder af mig selv her:
    http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/107851-mig_selvp

Skal til galla have mørkt brunt hår alla det sidste billede:D

• #5   18. apr 2014 Benedicte og Noisette - Du er meget lys i huden, og med mørkt hår ser man det endnu tydeligere - vil derfor foreslå dig en makeup der ikke er alt for mørk. En let, brun øjenskygge, mascara, pudder, eventuelt foundation og concealer hvis du har nogle urenheder eller mørke rander under øjnene du vil dække, og en let solpudder. Du kan pifte det lidt op med en flydende eyeliner, du kan ligge ovenpå øjenlåget, hvis du kan, tror jeg det vil være rigtig flot med ''vinger'' hvis du ved hvad jeg mener smiley Vil du gerne have dine øjne til at virke større, kan du lægge hvid eyeliner på den våde kant. Og så vil jeg foreslå enten bare læbepomade eller en lys lipgloss.

Er du derimod til den lidt tungere makeup, kan du bruge en lidt mørk læbestift, gerne en farve der ligner den din kjole er, sort eyeliner på den våde kant, og lidt mere mascara. Derudover kan du vælge en mørkere øjenskygge, eventuelt over i noget mørk grå. Dog vil jeg synes at en brun eller gylden øjenskygge vil være rigtig flot til en mørkerød kjole smiley

• #7   18. apr 2014 min kjole er temmelig simpel også er den bordeux rød! - mit hår skulle helst sættes op i nogle store bløde krøller smiley

• #8   18. apr 2014 til "confidentes" jeg har "rav" farvede øjne som min mor siger smiley

• #9   18. apr 2014 Jeg har en bog jeg lige kan tjekke igennem her på søndag, så kan du få en masse tips og tricks, også til hår osv smiley

• #10   18. apr 2014 Men igen, en let makeup med enten brun eller en lys lyserød øjenskygge, en let foundation, pudder, eventuelt lidt lys lyserød rouge for at fremhæve kindbenene, hvid eyeliner i den våde kant og sort mascara, samt lidt lyserød lipgloss.

Koden til en let makeup er, at man ikke smider en masse i ansigtet. Hold det naturligt, og dæk kun det der er nødvendigt at dække, og suppler med lidt farve i kinderne og over øjnene for at fremhæve disse. Især hvis du har ravfarvede øjne, det er simpelthen så flot! smiley

• #11   18. apr 2014 haha mange tak smiley

• #12   18. apr 2014 Hvis du vil have flere tips og tricks, så skriver du bare smiley Så får jeg lige kigget på det når jeg kommer hjem smiley

• #13   18. apr 2014 det lyder dejligt! tror jeg vil prøve mig lidt frem og se hvad jeg synes passer bedst til min kjole smiley

• #14   20. apr 2014 Confidentes<3
    Mange tak, vil også meget gerne have nogle forslag til håropsætning, dog helst ikke med for meget krøl, da mit hår ikke kan "holde det"

• #15   21. apr 2014 Benedicte og Noisette - Skriv en pb, eller find mig på facebook, så skal jeg nok finde nogle flotte frisurer smiley Hedder Maria Løfqvist Rask smiley

• #16   21. apr 2014 Confidentes smiley
    Har sendt anmodning på fb:P Tror også jeg har nogle flere billeder derinde du kan se hvis det er:P

Kommentér på:
Galla!!

Annonce