Galla:-) {{forumTopicSubject}}
nu har vi fået endelig bekraftigt at temaet i år er Disney og haflingerne er på Løvernes Konge
Hestegalla 2012 – Disney Klassikere
Temaet til dette års Hestegalla blev besluttet allerede ved evalueringsmødet efter sidste års dyrskue, og faldt på Disneys fantastiske univers.
Racerne vælger sig ind på den Disney Klassiker de ønsker at være en del af og klæde sig ud til.
Der kan være flere racer om den samme fortælling, idet der er flere udklædningsmuligheder til de enkelte historier.
Forslag til Disney Klassikere: Race:
Snehvide og de syv små dværge
Shetlandspony
Løvernes Konge
Haflinger
Aladdin
Den lille Havfrue
101 Dalmatinere
Pinocchio
Dumbo
Alice i eventyrland
Robin Hood
Tarzan
Der opfordres til den sædvanlige gode og store kreativitet omkring udklædning og optræden i forbindelse med fortællingerne ?
Deltagere: Alle heste- og ponyracer samt æsler der deltager på Det Fynske Dyrskue. Alle kan være med: ryttere, vogne, lange liner, håndheste m.m. Som håndheste dog ikke følhopper og hingste.
Musik:
Hesteinformationen sørger for musik til hestegallaen.
Varighed: Ca. 30 min lørdag som en del af aftenshowet samt søndag eftermiddag.
Træning til hestegalla:
Informationsmøde om hestegalla for alle deltagere der har mulighed for at være der – uden hest! Torsdag d. 14/6 kl. 20.00 ved tribunen ved store ring, ca. 15-20 min.
Træning med heste fredag eftermiddag/aften ca. 40-60 min. Alle aktører fra de involverede racer skal møde i Store Ring til træning fredag udklædt (se program for tidspunkt).
Det hele trænes igennem en gang, så man bedes selv være opmærksom på, hvilken fortælling man tilhører.
Der sluttes af med at træne afslutningen en ekstra gang.
Med ønsket om en god Hestegalla 2012
P.S. Spørgsmål, forslag og kommentarer altid velkomne til
Hesteinformationen
hpa@fynsklandbrug.dk
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Galla:-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside