{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Dækken-tilvænning {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Er der nogen af jer der har gode råd til tilvænning af dækken?
- Jeg står med en 3-års spansk som stortset er helt rå, og da han skal lukkes sammen med en stor belgier inden for de næste par dage, vil jeg gerne have muligheden for at passe lidt på ham ved hjælp af et dækken (i forhold til bid o.lign.).
Præsenterede ham i dag for første gang, og han tog det rigtig pænt. Vi sluttede af med at jeg kunne holde det så det hvilede på hans ryg (sammenrullet) og enkelte gange vippe enden over ryggen..

Nogle gode råd? Eller skal jeg bare blive ved på denne måde til han føler sig tryg ved det?

Hilsen Sophie & Alvaro

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken-tilvænning
  • #1   26. okt 2013 Er det ikke bare at smide det på den, hvis den tager det på pænt? smiley Jeg har ikke tilvendet nogle af mine til dækner, det er bare noget de har fået på da de havde brug for det smiley
    -Ingen af mine har reageret på det. Kun på at man har hivet det ned af bagbenende, hvor de så panikker, men det er jo bare at folde det på ryggen, også hive det af siden. -Dog tror jeg ikke, at dækkenet gør den store forskel på bid og spark, hvis de bider hårdt nok, går det gennem dækkenet, men man kan jo altid prøve smiley

• #3   26. okt 2013 Læg dæknet på på folden hvis du mener den er utryg ved det og slip bagefter så løber den lidt rundt måske og så det det

• #5   28. okt 2013 Tusind tak for masser af god input. Har taget rådene til mig, og ser frem til at komme ordentligt i gang - når stormen engang er luret af smiley

Kommentér på:
Dækken-tilvænning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce