{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Hjælp til Rideskole {{forumTopicSubject}}

Hej folks!

Jeg står her og skal bruge noget inspiration!

Jeg er ved at hjælpe en rideklub på toppen igen, og skal derfor ha noget hjælp, og inspiration.

Hvis i skulle lede efter rideklub, hvad kigger i så på?

Hvad sætter i pris på hvis i skal ha opstaldere?

Hvad for facilliteter ønsker i?

skal der være noget for '"store piger" hvor de kan hygge med deres veninder i weekenderne? og hvad?

Ellers kom med hvad i har! ALT KAN BRUGES!! smiley

Tusinde tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Rideskole
  • #1   7. okt 2013 Er det en ride-KLUB eller en Ride-SKOLE, vi taler om, for det er jo to meget forskellige ting?

• #2   7. okt 2013 det er lidt begge dele, der er elevridning og meget privat smiley

• #3   7. okt 2013 Vi er en rideklub/skole vi har en rytterstue, hvor pigerne kan sidde og hygge sig, og de overnatter der også ofte. Så får de pizza og råhygger. Derudover vil jeg som minimum gå efter: Ridehal og mindst 1 udendørsbane. Skal jeg være opstalder skal der være masser af foldtid.

• #4   7. okt 2013 af faciliteter syntes jeg at 2 indendørs ridehaller er meget effektivt altså så de ligger lige op ad hinanden smiley
    hvor den 1 er A-Bane og nr. 2 er B-Bane;)

• #5   7. okt 2013 At elevponyerne har det godt, og står under ordnede forhold. At de har forskellige forskellige personligheder og forskelligt temperement, og at ridelærene er søde, forståelige og er uddannede. Og at der er ridelærer til forskellige dicipliner. Og forskellige arrengementer som fx. Elevpony-stævner. smiley

• #6   7. okt 2013 Når jeg skal opstalde min hest ude, så går jeg op i hvilke faciliteter der er, lang foldtid, ordentlig/individuel fodring, godt med grovfoder, at ind/udluk samt fodring er med i prisen.. Evt. turnusordning.. evt. medbring af eget foder..
    At velfærden sættes øverst..

Når jeg skal finde rideskole så sætter jeg pris på at hestene i skolen bliver behandlet ordentlig.. At der er forskellige arrangementer og gerne folk udefra med forskellige input og undervisningsmetoder.. Gerne nogen stabile og faste undervisere (gerne flere indenfor forskellige dicipliner, så man har mulighed for at finde den man har det bedst med) det er noget rod hvis man hver undervisning har en ny træner..

• #7   7. okt 2013 Da jeg ledte efter rideskole, var det meget prisen.
    Der er rigtig mange piger der virkelig gerne vil gå til ridning, altså små piger, men hvor forældrene ikke havde råd.
    Er godt klar over at pengene går til vedligeholdelse af stedet, de skønne dyr og løn til ridelærerne. smiley
    men gør den billig, alt efter hvor i landet den ligger..

Som opstalder, kigger jeg efter gode store bokse, gode foldmuligheder, grovfoder inkluderet, og faciliteter.
    der hvor Silas står nu, er der ridehus, vaskeplads, ridebane med lys, ovalbane og longeringsbane.

• #8   7. okt 2013 Rytterstue med cafeteria og massere af foldtid. På min rideskole sover vi tit der oppe. Ggode undervisere og gode bokse er også godt smiley

• #9   7. okt 2013 1. Massere fold tid
    2. Hesten/ponyen får noget ordentligt mad som passer til den enkelte
    3. Folk er søde og rare
    4. Der skal være ridehal
    5. Der skal være en ordentlig bund
    6. Banerne skal passes
    7. Folk skal rydde op og feje efter sig selv
    8. En rytterstue
    9. Et sadelrum
    10. En masse fælles aktiviteter
    11. Staldmøder jævnligt

smiley

• #10   7. okt 2013 Hvis det er rideSKOLE og jeg skulle søge undervisning, så ville det handle om kvaliteten på undervisningen og kvaliteten på elevhestene. Ville jeg få noget ud af det eller ville det være ren hygge.

Hvis det er rideKLUB, så handler det om aktiviteter - sker der noget, er det interessant, kan jeg være med.

Rytterfaciliteter kommer for mig til sidst, altså ting som; cafeteria, opvarmede toiletter, ridehus osv. - Hestenes vilkår kommer først, så hellere store folde med lang foldtid end at jeg som rytter kan have det luksuriøst smiley

• #11   7. okt 2013 Daglige faste rytmer.
    Opdelte folde
    Masser af foldtid
    Pris i forhold til udbydelse
    Ordentlig ridehus - bane.
    Daglig leder med forstand på heste
    Bestyrelse der kender til hestevelfærd og ikke forældre der sidder der fordi andre ikke gider.
    Og meget af de andre har skrevet.

• #14   7. okt 2013 Det der med rigtig gode og dygtige elevheste, det er svært, folk med den slags heste sælger IKKE til rideskoler. Det er der faktisk ikke ret mange der gør.

Kommentér på:
Hjælp til Rideskole

Annonce