Kold hyp Kold hyp
Ja i dag var der rigtig dårligt vær her oppe i fjeldene (haha jeg bor faktisk 4 timer fra fjeldene, men hva' jeg er da sgu fjeldabe hva'?) og det blæste og regnede lidt men jeg ville da ik at Ulf skulle stå inde alligevel da han har stået lidt meget inde nu den sidste tid synes jeg og har kommet senere ud end de andre da han har blevet redet før han har kommet ud...
Så fik han så komme ud et par timer (fra 12 til 14)..
Han fik på regndækken m/hals i stedet for det lidt tykkere dækken uden hals (som han har haft de andre dage) da det var 4-5 grader varmere end det har været og så tænkte jeg halsen ville være go' pga det regnet...
Så da jeg skulle lukke ham ind for at tage ham op til ridecenteret for at ride er han sgu så kold at han skælver! Stakkels lille Ulf! Jeg tog ham så ind i stalden og tog dækkenene af ham og pudsede ham med massage børsten så han skulle få lidt cirkulation igang og blive varm så fik han 3 ulddækken på før jeg spulede hans ben og tørket dem....
Han skalv stadig lidt da min far kom for at hænte os og køre os op til ridecenteret...
Men vi kom os nu afsted og han rystede ikke da vi kom ditop...
Havde nu mega ondt af min lille hyp... men han var RIGTIG dejlig i dag!
Ville bare lige ud med det!
Ulf den frossne<3
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
Og han hadde altså på sig to dækken under regndækkenet...
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.440
DU ER EN RIGTIG RAVNEMOR!!!
Den stakkels hest gud hvor har jeg ondt af den
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.898
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
Mit lille følle fryser også rigtig meget når han er ude , han står helt og ryster .., så jeg har fået købt føldækken , ret kært til ham xD
Kold hyp