{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

Skøre Ulf {{forumTopicSubject}}

Ja i dag da jeg kom i stalden var det godtnok koldt udenfor og da jeg kom ind i stalden var der ik så vildt meget varmere der... Ulfs vandkop (automatisk) var frosset og der var også noget is i hans bøtter (han har begge dele den forkælede krikke:p)
Så opdaget jeg at der var noget gult der lå inde i hans boks... Det var masser af sådan glasvat (isolation).. Så opdagede jeg at hans mugge-luge (sådan til at kaste lortene ud af når man mugger, men vi bruger den ik fordi der skal lægges gulv under men de der ejer gården har sagt det i snart et år så om den kommer i brug igen ved jeg ikke:p) stod åben.... Den skøre hyp synes nok det var mega sjovt at lege med den underlige isolation som (jeg tror) polakken havde forsøgt at tætte mugge-lugen ekstra med pga kulden.. Så han havde åbnet lugen og sådan.. han var godtnok kold da jeg kom... jeg ryddet så op inde i hans boks og forsøgte at tætte lugen...Så får jeg se hvordan det ser ud når jeg kommer i morgen. Jeg smurte på noget som smager ondt så han ik skulle spise på det...
Tiril R

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skøre Ulf
  • #1   25. jan 2007 Haha (:

• #2   25. jan 2007 hehe:D

pingo var totalt ikk sig selv idag, tog hovedtøj på og skridtedee en tur oven på dækkenet--

han gik bare hurtigere iog hurtigere og fnæs ad sneen, og var totalt opppe og køre over de mindste ting og så hvis han stoppede "sparkede" jeg til ham og så gik han sgu til biddet med KÆMPE hingste hals! hehe.. tosse, så jeg hoppede af flere gange for jeg ku ikk styre ham og på en lille vej med biler(det var fyraften) blev det lidt farligt:D

så måtte jeg slioppe ham ind på den bundfrosne bane og få ham til at brænde krudt af og så blev han en mellemting(doven men opmærksom)

tossehest, det ligner ham ikk.. og han havde kanon stor hi8ngstehals.. kæmpe vamset hals:D

undksyld stavefejlene

• #3   25. jan 2007 fnæs=fnøs

• #5   25. jan 2007 Hahaha XD

• #6   25. jan 2007 haha xD Skøre tosse-hyp smiley
    Min bølle kan ik lide at gå der hvor det knaser..
    Så hun gik rundt og rundt om den store balle de spiser af, selvom de andre blev lukket ind, ville hun ik komme.. så måtte jeg gå der hen.. så trampede hun lige utilfreds engang med det ene ben også sagde jeg ellers "kom så lille bølle" .. også kig hun efter mig hen til ledet. lidt sødt..

Tror jeg har fundet ud af hvordan jeg skal løfte hendes ben, så det bliver mere behageligt for os begge smiley Så tager derned på lørdag og øver med klikkeren smiley

• #7   25. jan 2007 Hahah tosset ulf xD

Kommentér på:
Skøre Ulf

Annonce