{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning/sne/vinter
  • #1   11. sep 2013 Da jeg intet ridehus havde, kunne jeg ride til det nærmeste ELENDIGE ridehus som lå 2 km. væk det gjorde jeg dog kun hvis jeg skulle springe. ellers red jeg ture, i med nogle mordax og så bare derudaf, man kan jo sagtens ride dressur på tur smiley

• #2   11. sep 2013 Hej smiley
    Jamen jeg ser på vejret, om der er sne eller banen er frossen. Ellers så skridter jeg en tur ud i naturen, men hvis banen ikke er frossen, rider jeg lidt på den, men mest i skridt. smiley Og så har jeg massere af tøj på.. Sidste år red jeg udenfor i -12C

• #3   11. sep 2013 Vi rider ikke, når jorden er frossen. Har resulteret i lange pauser engang imellem. :o(

• #5   11. sep 2013 så længe der ikke var is på vejene red jeg alligevel. smiley på med nogle tæpper på hesten, og godt med tøj på mig! og så bare derudaf. smiley har hestene stående i skoven, så rider altid i skoven når jeg rider tur. smiley skovbunden er nemlig stadig blød selvom at jorden er frossen. smiley

• #6   11. sep 2013 Vi rider selvom der er sne, så længe banen ikke er frossen. Nu er vi så, så heldige at vi står 15 minutters skridttur fra et liiiillebitte ridehus vi kan låne, og ellers kan vi køre ti minutter til et større og bedre ridehus. smiley

• #7   11. sep 2013 Det er godt nok mit første år med egen hest der kan rides til vinter, men jeg håber, at det kan blive til en masse ture! Gerne i sne, for jeg synes egentlig, at det lyder rigtig hyggeligt på min isbamse! smiley Men nu bruger jeg normalt heller ikke ridebanen til ridning.. smiley

• #8   11. sep 2013 Jeg rider på banen når det er muligt, det går ikke så vildt for sig dog - bare skridt og lidt trav. Ellers rider jeg ture eller som sædvanlig træner fra jorden, enten går ture, træner på banen, el. lign.

Kommentér på:
Ridning/sne/vinter

Annonce