{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Vinter, ridning .. Kun mig ?? {{forumTopicSubject}}

Heyson Heyson HG'er!

- Er det kun mig som ikke får redet total 'optimalt' lige for tiden ? :s .. Okay jer med ridehal og det gør nok smiley Men de sidste dage har jeg bare gået og hygge-nygget med Oddi, og det er ikke rigtig blevet til såå meget ridning, den sidste uge! Der var så os' en træls episode med hove og sådan. Men jeg sys altså det er en træls årstid at have hest. Man kan ikke cykle derud. Dagene er korte, koldt, sne og is! ARG! Jeg er SÅ træt af det!

- Hvad med jer andre? Køre i stadig fuldt seriøst ?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter, ridning .. Kun mig ??
  • #1   3. jan 2008 nej for heler ikek red

• #2   3. jan 2008 heller ik mig , men det er dog fordi jeg har haft brækket armen ( nu er bibsen af ) og har fået af vide at jeg først må ride i marts

• #3   3. jan 2008 ikke i dag, men ellers de andre dage ..
    rider stort set hver dag, bare ikke når det er frost vejr, for så er der for ¨hårdt, det siger jo sig selv xD

• #4   3. jan 2008 Nope, får højest trænet 2-4 gange om ugen smiley Der er en halv time på cykel, så jeg kan næsten ikke nå det + jeg ikke kan tage mig sammen. Hvis jeg kommer derud skal jeg cykle 11. ude på karl børges tyndskidmarker. ARG; glæææder mig til sommer !!!! xD

• #5   3. jan 2008 Du er ikke den eneste! Jeg har SÅ dårlig samtivittighed (med en 3-års pony..) men jeg kan se jeg ikke er alene. Dog synes vi da begge, at det også er hyggeligt bare at "lalle" lidt, så det er fint de dage (læs:uger) vi ikke rider.

Vi flytter dog muligvis snart, så vi har mulighed for ridehal. Og nøij jeg glæder mig som et lille barn smiley

• #6   3. jan 2008 Jeg red seriøst hele vinteren igennem uden ridehus forrige år.. UDEN ridebane... red på marken når det gik, ellers var det bare frem og tilbage på en vej uden svinger... det var så lidt underligt når man kom til stævne og skulle ind og ride 130 og egentlig ikke havde svinget hesten i 6 uger xD

• #7   3. jan 2008 jeg træner os hver dag ..

• #8   3. jan 2008 Jeg rider næsten hver dag, uanset vinter eller sommer.
    - Men hvis det er pisse koldt udenfor, kan jeg også godt lige springe én dag over q;

• #9   3. jan 2008 Jeg ville rigtig gerne ride mere end jeg gør, men der bliver kun til 3-4 gange om ugen, da jeg skal køre ½ time for at komme i ridehus, og det har jeg ikke tid til med arbejde, skole, lektier osv.

• #10   3. jan 2008
    Det lyder til at det ikke kun er mig smiley Jeg har det lidt dårligt over det .. Men som nogle af jer siger; Så er det altid os' skønt bare med lidt hygge! smiley

• #11   3. jan 2008 Jeg rider 2 gange om ugen... men det er på rideskole og i ridehus, da jeg jo ikke kan ride på nogle af vores 2 små shetlænderplage. smiley Til gengæld bliver Kajser motioneret hver dag på gåture af forskellig længde.

Kaspian, vores anden shetlænderplag, skal også gerne motioneres lidt, men han er stadig meget skræmt (ikke vant til at være i hænder), og jeg vil også gerne have lidt mere sul på ham, før jeg begynder at "rende det af ham" igen (han har været misrøgtet, den lille stakkel).

Mange hilsner fra Louise.

• #13   3. jan 2008
    Louise Lindbøg H

Åh, stakkels Kaspian smiley
    Oddi var os' rimelig .. 'tynd' da vi fik ham .. Nu har han så virkelig taget på smiley Så det er bare skønt! Det er os fint, for vi skal til at have noget töltundervisning !! Så som du siger; de må gerne tage lidt på, inden der skal arbejdes noget af igen smiley

- Held & lykke med ham!

• #14   3. jan 2008 Rider altid i weekenden - så det er kun 2 gange om ugen.
    De andre dage får jeg fri for sent til at jeg kan nå der ud og lave noget.
    Får jeg fri kl. 2 bruger jeg en halv time på at cykle, så bruger jeg sammenlagt en time på at strigle, tage ind, give foder efter ridning, sætte på fold igen og strigle efter ridning + en time på og ride, også er det mørkt og man kan intet se - selvom Maja er ret lige glad er jeg lettere mørke ræd så jeg kan ikke vildt godt li' det..

Rider dressur i weekenderne nu, før gjorde jeg ikke for jeg ville ikke pga. min tålmodighed så der red jeg tur gør jeg også nu hvis banen er frossen.

Kæææft hvorfor skal jeg altid sådan et langt stykke xD

• #15   3. jan 2008 Lisa, er det Oddi, du har på dit profilbillede?? I så fald ser han bare dejlig ud. smiley Er vild med islændere, fordi de fås i så mange farver. Min mor har 8 af slagsen (til foråret 9, hihi), som jeg ind imellem rider lidt på. smiley

Mange hilsner fra Louise

Kommentér på:
Vinter, ridning .. Kun mig ??

Annonce