{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Julia S
Julia S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Ville I flytte en hest for kun et år? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation, at min boligsituation er usikker det næste års tid. Jeg er netop færdiguddannet, og har derfor økonomi til at flytte min hest tættere på mig selv, så jeg selv kan træne ham (han har de sidste par år været på en låneaftale).
Imidlertid ser det ud til nu, at jeg måske flytter til en anden by om et års tid, og dermed ville være tvunget til at flytte min hest endnu en gang indenfor et år, og derfor kommer mit spørgsmål:

Er det synd for min hest at skulle omstille sig to gange i løbet af et år, hvis jeg flytter ham allerede nu og dermed måske skal flytte ham endnu en gang om et års tid? Eller omstiller heste sig hurtigt til en ny tilværelse og til nye staldkammerater/omgivelser/træningsforhold?

Jeg vil helst ikke stresse ham unødigt, men samtidig vil jeg jo også gerne igang med at træne ham selv snart!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville I flytte en hest for kun et år?
  • #1   5. sep 2013 Nej.. De sidste 2 år er min flyttet 4-5 gange, men hun er så også ret ligeglad.. Der går noget lign. to dage, så er hun faldet helt til på folden også..

Hun er meget nem at flytte

• #3   5. sep 2013 Det ville jeg ikke tro var noget problem:-)

• #4   5. sep 2013 Jeg ville ikke have noget i mod at flytte en hest for et år, det er jo også meget normalt at flytte hesten på sommerfold.

• #5   5. sep 2013 Kan sagtens forstå dig smiley Jeg har flyttet min 4 gange på snart 2 år og der gik ikke lang tid mellem gang nr 3 og 4..
    Jeg vil i hvert fald ikke flytte hende mere, hvis jeg kan undgå det.