{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Udenlandsk hest - ejercitifikat og medicinsider {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har en belgisk hest fra 2005, med et belgisk pas. Der er papirer i passet hvor ejerne af hesten burde fremgå, og jeg formoder det fungerer som ejercertifikat? Nu står der så ingen registrerede ejere i passet, og jeg ved han kun har været ved avler, tidligere ejer og mig. Hvad gør jeg for at få et ejercertifikat?

Og hvordan finder man ud af om der er medicinsider i passet? Der er en sektion der hedder 'Vaccination Record' 'Laboratory Health Test' 'Basic Health requirements' 'Medicinal Treatments' og 'Medication Control'. Er det medicinsiderne?

Håber der er nogle derude der ved lidt mere om det her end mig smiley

Mvh
Nadja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udenlandsk hest - ejercitifikat og medicinsider
  • #1   3. aug 2013 Ja jeg vil mene at dem der hedder Medicinal treatments og Medication control svarer til medicinsider smiley

Jeg har selv to heste med østrigsk pas -_- det kan også være noget rod at finde rundt i
    der er også noget i som svarer til medicinsiderne, kan dog ikke lige huske hvad de hedder smiley

• #3   3. aug 2013 Nu ved jeg ikke hvor det fra men de fleste islandske pas er som de skal være. Hvis du vil registers som person i passer skal du sende passet til dem som har udstedet det med papirer på det. Måske du evt skal have avler til og underskrive noget.

Ellers kan du få papir fra landscenteret på det. Mine engelske pas stå jeg sol ejer i inde i passet. De sendes bare ind nå man skal ejerskifte

Kommentér på:
Udenlandsk hest - ejercitifikat og medicinsider

Annonce