{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

låne hest/part {{forumTopicSubject}}

ja hvor kan man søge en hest til låns? gerne måneder eller så måske med forkøbs ret eller så?
da kæresten og jeg endnu ikke er flyttet sammen og finde ud af om vi skal købe en heste til mig og en pony til min søn, jeg bruger utrolig meget tid hos ham og det vil så være der den skal stå, vi har stald med to fine store bokse, rigtig lækker fold og massere af kærlighed...grunden til at den skal stå der er bla at jeg ikke har bil.
men hvor søger man en hest til låns? leje? part?

hvad skal jeg skrive som info? osv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låne hest/part
  • #1   15. jul 2013 Med info ville jeg skrive hvad mine ambitioner er med min ridning, hvilken slags hest jeg søger og hvad jeg kan tilbyde hesten mht, opstaldning, foldtid, rutiner mm..

Så tror jeg ikke det kan gå galt smiley

• #2   15. jul 2013 Både her på Hestegalleri og på Hestenettet er der kategorier, hvor du kan vælge "heste lånes/til udlån".
    Prøv og så at skrive til nogle af dem, der allerede er annonceret og evt. til dem, der har én til salg (med mindre de har skrevet, den ikke er til udlån). Jeg har selv været både låner og udlåner. Bare klø på smiley

• #3   15. jul 2013 har før i tiden redet i flere år, holdt så en pause på omkring 10år og er nu tilbage på heste ryg så vil ikke længere kalde mig en rutineret rytter men de basale ting er der da i hvert fald iorden, og jeg vil modtage undervisning uanset
    vil primært helst ride islændere

Kommentér på:
låne hest/part

Annonce