{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Låne hest ;-) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil kun havde svar fra nogle der er sikker i deres svar smiley

Jeg fik afvide før Claus døde at min far regnede med jeg kunne få en hest efter han var død, men det har vi ikk råd til! Og så er det jeg bliver ret irriteret og sur! Også skulle jeg begynde på rideskolen igen og jeg blev så tilbudt floortje men det kan jeg så måske ikk alligevel Pgr. Problemer og en. Masse bøvl der nede! Så opgav jeg sådan lidt det med part og reglerne passer helder ikke så meget til mig da jeg aldrig for redet så!.. Så tænkte jeg på at LÅNE en hest, og så tænkte jeg på om det jo så ville være fair og billiger for MIG at låne en istedet hvis man kan dele lidt eller ejeren tager dyrelægen hvis det skal til? Det tænkte jeg på for jeg skal nok nærmest betale selv og min mor mener det kræver 3000 kr om måneden for at eje en hest fordi hun har fået det afvide af EN person, og det kan jeg jo ikk rigtig tjene når jeg går i skole ;-(

Jeg har tænkt længe, også for langt tid siden at låne en hest også skulle det være Piv som er på min profil fordi jeg er den eneste der har hendes tillid smiley men så tænkte jeg på at jeg nok skulle havde lotte med så, men kan man så kræve af hende at jeg ikke betaler for Lotte eller er det ondt? Jeg har ikk snakket med hende i så langt tid og jeg vil helst ikke bare komme eller ringe til hende om jeg må låne hendes ponyer!? Men hvis jeg fik lov af mine forældre ville det så ikk være billiger uden dyrelægeregningen ??

Undskyld det er ret langt !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låne hest ;-)
Kommentér på:
Låne hest ;-)

Annonce