747 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Låne hest :)"
Låne-hest
Hej, ved ikke lige helt om det er her jeg kan spørge - men jeg flyttet til Århus, og har ikke redet i 100 år! Jeg savner lidt en tur i skoven eller bare en times hygge-dressur. Er der nogen der har e...
Hej, ved ikke lige helt om det er her jeg kan spørge - men jeg flyttet til Århus, og har ikke redet i 100 år! Jeg savner lidt en tur i skoven eller bare en times hygge-dressur. Er der nogen der har e...
Skrevet af: Annemette - 25. okt 2017
Låne hest ;-)
Jeg vil kun havde svar fra nogle der er sikker i deres svar ;) Jeg fik afvide før Claus døde at min far regnede med jeg kunne få en hest efter han var død, men det har vi ikk råd til! Og så er det...
Jeg vil kun havde svar fra nogle der er sikker i deres svar ;) Jeg fik afvide før Claus døde at min far regnede med jeg kunne få en hest efter han var død, men det har vi ikk råd til! Og så er det...
Skrevet af: \\Sofie & Rosa// - 11. okt 2012
Spar penge på din forsikring
apr 2008
Følger: 170 Følgere: 169 Heste: 5 Emner: 33 Svar: 612
jan 2008
Følger: 103 Følgere: 422 Heste: 13 Emner: 116 Svar: 1.345
feb 2008
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 44
aug 2009
Følger: 77 Følgere: 262 Heste: 3 Emner: 84 Svar: 1.324
Bare de der salgsgrupper, der er også nogle der udlåner.
Dog hvis du søger en bedre hest, end bare klubstævner, kan det måske blive svært at låne. Mange udlåner ikke de lidt bedre heste da de kan falde meget i pris hvis det er
Det var ihvertfald af den grund jeg ikke ville udlåne min gamle pony da han var til salg. Han stod til den pris han var værd nu, og ikke med tanke på jeg skulle (måske) lægge meget arbejde i den igen når kontrakten udløb.
apr 2008
Følger: 170 Følgere: 169 Heste: 5 Emner: 33 Svar: 612
Låne hest :)