{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Galop med 2 års som håndhest på tur {{forumTopicSubject}}

Har her for et par dage haft den fedeste oplevelse med mine drenge, Kavello på 21 år og Cinero på snart 2 år.
Jeg har redet en del små skridtture på Kavello, mens jeg har haft Cinero med som håndhest, hvilket altid har gået godt. Har dog altid en hjælper med.
Men så her sidst ville jeg så prøve at trave med begge drenge inde i en privat jagtskov (som så betyder at hele området er hegnet ind, dvs de kunne ikke løbe væk) Cinero (den unge) vælger så selv at slå over i galop, og så tænkte jeg ellers okay da, og gav Kavello tegn til galop - og wow - sikke en følelse! Det var faktisk Cinero der var den mest opdragne på det punkt, for han satte farten ned så snart jeg sagde wow, som han er trænet med. Kavello som jeg red var lidt langsommere, tror at han troede at han var midt i et væddeløb smiley

Det er nu dejligt at de faktisk lystrede, at træningen har båret frugt smiley Valgte at sætte longesnoren i Cineros grime der er under hovedttøjet, dvs jeg havde ingen kontakt til biddet på ham

Min kæreste som var med som hjælper den dag optog det på min mobiltelefon, da det var første gang vi skulle prøve at trave, som jo så blev galop i stedet smiley
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/318286-kavello_og_cinero_i_galop
^Desværre vender videoen forkert, kan ikke vende den om, da moviemaker ikke godkender mp4^

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galop med 2 års som håndhest på tur
Kommentér på:
Galop med 2 års som håndhest på tur

Annonce