{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Naboer ondt i røven over hestehold {{forumTopicSubject}}

Nej nej nej

Kan da blive så gal i skralden, fik idag en besked, hvor der står har du ikke for mange heste gående ved siden af møllen, svare pænt hvad mener du, får svaret tilbare om der ikke gik for mange heste ved mig..

Måtte da lige ud og tælle efter 5 heste på 2 ha jord seriøst hvad sker der for de naboer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboer ondt i røven over hestehold
  • #1   14. jun 2013 Jeg blev af mine tidl naober meldt til dyrenes beskyttelse xD

Spild af deres tid, som de også selv sagde da de kom ud for at tjekke smiley

Mine naboer havde sagt de alle var for tynde, havde blodige sår, samt gik inde i en container.

Sjovt de var tykke, ingen blod at finde samt JA der var en stor container som læ skur til dem. Idioter smiley

• #2   14. jun 2013 Hahaha, de er jo lige til at grine af!

Hvis det var mig havde jeg nok bare sagt 'hva med dig, har du ikke fået fritid, siden du går er har ondt i røven over det?' smiley

• #3   14. jun 2013 Hvis jeg var dig, så ville jeg sgu få fat på et par heste til, og sætte dem ud på marken også - og selvfølgelig skrive tilbage, at der faktisk går for lidt på marken. smiley
    Du ved, bare for at irritere.

Ej, nogle mennesker har virkelig for lidt at give sig til, hvis de går op i den slags. smiley
    Det kan jo selvfølgelig også være, at han rent faktisk troede, at det var for mange heste, til den størrelse mark. smiley

• #4   14. jun 2013 Griner også af det nu og gav hende en smøre om reglerne for at holde hest, så gik hun sku på Google og prøvede at måle min ejendom... som om jeg ikke lige ved hvad jord der er til.... ja et godt grin kan det altid blive

• #5   14. jun 2013 Tja de spørger jo bare. Kan være de mente de måske ikke havde nok plads.. Altså værre er det da heller ikke.. de spurte jo bare det jo ikke fordi de anklager dig for noget..

• #6   14. jun 2013 så stik lige denne her:

jeg er ved at blive smidt ud af min gård jeg lejer for 9850,- om måneden (!) fordi vores hunde er blevet set strejfende rundt i skoven. siden har vi sat et 1½ m højt hegn op om grunden (hvilket har kostet 5000,- og 2 arbejdsdage) - men udlejer (et gods) er stadig ikke overbevist om at vi må blive boende, alene pga. hundene. + de har ikke tænkt os at give os vores 3 måneders opsigelse hvis de vælger at smide os ud, hvilket betyder at vi i så fald er totalt på røven. dat's crazy !

• #7   14. jun 2013 CTS det kom sig af at der var en der lige manglede græs i den flække jeg bor i så tænkte jeg kunne da lige hjælpe.. så de holder da øje he

• #8   14. jun 2013 DEM er der bare mange af!!! jeg har 3 pony'er på 1.3 Ha!
    folk har ondt i røven når det går andre godt!

• #9   14. jun 2013 Røsle ej hvor latterligt.. så er det bare til llo med det.. så kommer de til at lære det..

• #10   14. jun 2013 Røsle l LÆRINGSTEORI JA TAK!
    de kan ikke bare smide jer ud! for det..
    hvis der er lejekontrakt..
    er der ingen kan de slet ikke smide jer ud!! Snak med en advokat

• #11   14. jun 2013 ja, altså hvis det ender med at de smider os ud må jeg helt klart forbi en advokat, om ikke andet så for at få de 3 måneders opsigelse på plads. men det er sgu åndssvagt hvis vi ikke kan komme til en fælles forståelse/diplomatisk aftale inden at skulle true med ultimatummer!

• #12   14. jun 2013 Åh ja, da jeg havde mine daværende 5 isbukke gående i løsdrift blev jeg også meldt ret ofte. 60 % af folden kunne ses fra vejen og der stod hestene i storm, slud og regn og krøb sammen under de store grantræer. De resterende 40% af folden der ikke var synlig, var der læskur, vandkar og hø nærmest frit tilgængeligt. Så efter de første par gange, når der røg en anmeldelse ind, ringede manden fra dyrenes værn eller hvad det nu var, til mig og sagde: nu synes de den er gal igen. Der er vel ikke lavet noget om og dine heste er vel stadig lidt for tykke???
    Så mere blev der aldrig ud af det

• #13   14. jun 2013 jeg syntes du skal sige til din nabo at det er dejligt at hun/han holder øje med dine heste for dig om hun/han også vil det når du og familien skal på ferie smiley

• #14   14. jun 2013 stald lender
    hehe god ide

• #17   14. jun 2013 Folk kan have så undt i røven:) ville selv blive mega provokeret og have anskaffet mig nogle flere og lade dem stå ude længere smiley

• #18   15. jun 2013 Og idag fortsætter det så.. Idag har vi fjernet vores mødding som der er blevet brokket over længe den lå her inden vi flyttede ind.. Så har traktorne fået lavet jord spor ude på vejen, fandme om vi ikke måtte ud og feje det op.. og så en anden der mente at vores hegn skal 2 meter fra skeld pælene,,

hvad sker der

• #19   15. jun 2013 stald valle: At i skal feje efter traktoren er så faktisk lovpligtigt, det skal landmændene i teorien også - de gør det så bare ikke.

Kommentér på:
Naboer ondt i røven over hestehold

Annonce